۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۴۲۱۷۰

ضدعفونی اماکن شهر سوسنگرد

ضدعفونی اماکن شهر سوسنگرد
حجت الاسلام جنادله گفت: از امروز ضدعفونی اماکن شهر سوسنگرد و روستا‌های تابعه آغاز می‌شود.
حجت الاسلام جلال جنادله، جانشین بسیج طلاب مدرسه امام جعفرصادق (ع) سوسنگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: ضدعفونی مساجد، حسینیه‌ها و اماکن عمومی شهر به همت مدرسه و هیأت‌های مذهبی شهرستان سوسنگرد امروز صورت می‌گیرد.

جانشین بسیج طلاب مدرسه امام جعفرصادق (ع) سوسنگرد بیان داشت: از آنجا که شهرداری و مرکز بهداشت علی رغم کمی امکانات ضدعفونی و گندزدایی بازار و خیابان‌های اصلی را عهده دار است؛ از این رو مدرسه علمیه و هیأت‌های مذهبی به ضدعفونی اماکن مذهبی می‌پردازند.

حجت الاسلام جنادله عنوان داشت: مساجد و حسینیه‌ها و بانک‌ها محل تجمع و رفت و آمد‌های بسیاری است؛ از این رو به کمک خیران و هیأتی‌ها با تهیه مواد و وسایل ضدعفونی کننده بر آن شدیم تا مکان‌های مذکور را ضدعفونی و گندزدایی کنیم.

وی با بیان اینکه ضدعفونی و گندزدایی تا ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت: پس از اتمام ضدعفونی مساجد و حسینه‌ها با حضور در روستا‌های و شهر‌های شهرستان دشت آزادگان به یاری ساکنان آنجا خواهیم پرداخت.

جانشین بسیج طلاب مدرسه امام جعفرصادق (ع) سوسنگرد با بیان اینکه تاکنون ۳۰ نفر در حال یاری رسانی هستند، تصریح کرد: افراد بسیاری برای کمک رسانی اعلام آمادگی کردند، بسیاری از مردم تماس گرفته و خواستار اعلام شماره حساب برای پرداخت کمک‌های نقدی جهت تهیه مواد ضدعفونی شدند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات