۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۶۴۲۱۸۰

فراخوان تشکیل قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا در خوزستان

فراخوان تشکیل قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا در خوزستان
زرگری گفت: قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا با همکاری بسیج دانشجویی در سراسر کشور و با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی هر استانی تشکیل می‌شود.
حسن زرگری، مسئول روابط عمومی قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه قرارگاه مذکور با همکاری بسیج دانشجویی در سراسر کشور تشکیل می‌شود، اظهار داشت: این قرارگاه زیرنظر بسیج دانشجویی و سپاه هر استان است و دانشگاه علوم پزشکی هر استانی مسئولیت قرارگاه را بر عهده دارد.

 مسئول روابط عمومی قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا در خوزستان تأکید کرد: قرارگاه شامل ۶ کمیته «بررسی و مسأله محوری، تولید محتوا، رسانه، مطالبه گری، ارتباطات و اقدام مستقیم» است و هر کس خواهان خدمت در قرارگاه می‌باشد به مسئولان کمیته‌ها وصل می‌شود.

زرگری با اشاره به استقبال دانشجویان عنوان داشت: هر کسی که خواهان مبارزه برای کرونا ویروس است، می‌تواند ثبت نام کند ثبت نام محصور به دانشجویان رشته‌های پزشکی نیست؛ در حمل و نقل مواد بهداشتی، تأمین اقلام بهداشتی و آموزش‌های لازم به مساجد خواهان نیرو هستیم.

وی با بیان اینکه در تهیه و پخش بروشور‌های بهداشتی نیارمند نیرو هستیم، تصریح کرد: حتی نیازمند چاپخانه برای چاب بروشور‌های بهداشتی هستیم و از هر کس که خواهان یاری رسانی است، استقبال می‌کنیم.

مسئول روابط عمومی قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا در خوزستان گفت: علاقه‌مندان نام و نام خانوادگی، سال تولد، رشته تحصیلی، سال ورود به دانشگاه و شهر محل اقامت را برای عضویت در قرارگاه به شماره ۰۹۳۳۱۴۹۶۰۰۷ پیامک کنند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات