۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۴۲۲۶۰
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

حفظ آرامش روحی جامعه در گرو توجه به اخبار رسانه ملی است

حفظ آرامش روحی جامعه در گرو توجه به اخبار رسانه ملی است
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نگرانی مردم، برای حفظ آرامش روانی جامعه باید فقط به اخبار رسانه ملی توجه داشت.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تجمعات و دوره های آموزشی و مسابقات در مدارس علمیه تعطیل است.

وی افزود: در راستای حفظ سلامتی و پیشگیری از انتشار این بیماری، برگزاری مسابقه بزرگ خطبه فدکیه نیز به ابتدای سال 99 موکول شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان ادامه داد: با توجه به درخواست های متعدد مبنی بر تمدید ثبت نام، مهلت ثبت نام تا پایان اسفند 98 تمدید شد.

وی اظهار داشت: به مردم ایران اسلامی توصیه می شود با رعایت بهداشت فردی و توجه به نکات بهداشتی که از سوی رسانه ملی و دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود، در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا نقش آفرینی کنند.

عزیزی عنوان داشت: رعایت نکات بهداشتی امری مهم برای حفظ سلامت فردی و ارتقای آرامش روحی و روانی در خانواده و جامعه است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان تصریح کرد: برای جلوگیری از صدمه به آرامش روحی جامعه باید از انتشار اخبار فضای مجازی دوری کرد و به اخباری که از سوی رسانه ملی اطلاع رسانی می شود توجه داشت./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات