۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۴۲۳۱۷
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی:

جشن نیکوکاری در خراسان جنوبی غیرحضوری برگزار می‌شود

جشن نیکوکاری در خراسان جنوبی غیرحضوری برگزار می‌شود
سلم آبادی گفت: امسال جشن نیکوکاری در استان با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار می‌شود و به واسطه شیوع ویروس کرونا تغییراتی در جشن نیکوکاری ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: کمک‌های مردمی استان در طرح اکرام، ایتام و محسنین 12 درصد و پرداخت زکات 33 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: امسال جشن نیکوکاری در استان با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار می‌شود و به واسطه شیوع ویروس کرونا تغییراتی در جشن نیکوکاری ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی افزود: همچنین زنگ نیکوکاری در مدارس نیز به واسطه شیوع ویروس کرونا لغو شده و برپایی پایگاه‌های نیکوکاری در مصلی‌های نمازجمعه نیز منوط به برگزاری نماز در هفته‌های پیش رو است.

سلم آبادی تصریح کرد: مردم می‌توانند از طریق روش‌های الکترونیکی و غیرحضوری مانند سرشماره #۰۵۶*۱*۸۸۷۷* و یا سامانه 0968877 و یا اپلیکیشن‌های بله و سکه و سنا به محرومان و نیازمندان استان کمک کنند.

وی ادامه داد: همچنین نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره حساب 0102102891005 بانک صادرات واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سهم کمک‌های مردمی به نیازمندان در طرح اکرام و ایتام و محسنین از مجموع کمک‌ها حدود 15 میلیارد تومان است.

سلم آبادی اظهار کرد: از محل مراکز نیکوکاری سطح استان نیز 19 میلیارد و 84 میلیون تومان به محرومان کمک شده که نشان می‌دهد مراکز نیکوکاری در خراسان جنوبی توانسته‌اند با عموم مردم و خیران ارتباط بسیار خوبی برقرار کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات