۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۴۲۴۶۱
حجت الاسلام شمس در گفت وگو با رسا خبرداد؛

اجازه آیت الله نوری همدانی برای مصرف سهم امام جهت مقابله و درمان کرونا

اجازه آیت الله نوری همدانی برای مصرف سهم امام جهت مقابله و درمان کرونا
حضرت آیت الله نوری همدانی اجازه داد در صورت نیاز نصف سهم مبارك امام برای جلوگیری، درمان و رسیدگی به خانواده های مبتلا به این بیماری و درگذشتگان آن مصرف شود.

حجت الاسلام محمدحسین شمس مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به تأکید حضرت آیت الله نوری همدانی بر لزوم توجه به دستورات پزشکی و بهداشتی گفت: همانگونه که قبلا هم در بیانیه ای اعلام شد، حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی ضمن دعا برای شفای همه بیماران، بیان مؤكد مبنی بر عمل به دستورات پزشكی و رعایت توصیه های بهداشتی داشته اند.

وی افزود: ایشان همچنین توصیه به تلاوت قرآن كریم و خواندن ادعیه و توسل به پیامبر اكرم(ص) و حضرات معصومین(ع) خاصه وجود مقدس حضرت ولی عصر(عج) کرده اند.

حجت الاسلام شمس در ادامه با اشاره به اجازه حضرت آیت الله نوری همدانی از سهم امام برای درمان و مقابله با کرونا اظهار داشت: حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی اجازه فرمودند در صورت نیاز نصف سهم مبارك امام برای جلوگیری، درمان و رسیدگی به خانواده های مبتلا به این بیماری و درگذشتگان آن مصرف شود.

وی همچنین با اشاره به نظر این مرجع تقلید درباره غسل و تدفین اموات فوت شده بر اثر کرونا ادامه داد: معظم له در پاسخ به سؤال تدفین و غسل اموات این بیماران فرمودند تا حد ممكن باید غسل و كفن صورت گیرد و حتما نماز خوانده شود.

محمد قمین
ارسال نظرات