۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۶۴۲۵۱۲
علی علیزاده نوشت:

کمبود مواد ضدعفونی کننده در داروخانه‌های لندن

کمبود مواد ضدعفونی کننده در داروخانه‌های لندن
علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی، با انتشار مطلبی در حساب توییتری خود از کمبود مواد ضدعفونی کننده در داروخانه‌های لندن خبر داد.

به گزارش خبرگزاري رسا، ویروس کرونا به هیچ کشوری رحم نکرده، و از آنچه فکرش را می‌کردیم زودتر در جهان شیوع پیدا کرد و حتی کشورهایی که آمار مبتلایان خود را پنهان می‌کردند را هم بیش از پیش درگیر خود کرد. پس از کشورهای آسیای شرقی مانند چین و کره جنوبی، طبق آمارهای بدست آمده از سایت جهانی کویید19، ایتالیا در مرتبه سوم قرار دارد و پس از آن کشور ایران است. 

اما در بین کشورهای مبتلا به ویروس کرونا، روز یکشنبه رویترز مطلبی را مبنی بر آمار بدست آمده از مبتلایان ویروس کرونا در انگلیس منتشر کرد و نوشت: «تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به طور چشمگیری افزایش یافته و با ابتلای 13 نفر دیگر به این ویروس، تعداد کل مبتلایان به 36 نفر رسیده است.»

البته در پی این گزارش بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی گفته انتظار دارد تعداد مبتلایان به کرونا با افزایش مواجه شود.

به همین منظور علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی، ساکن لندن خبری مبنی بر کمبود مواد ضدعفونی کننده در داروخانه‌ها و مغازه‌های شهرهای لندن در حساب توییتری خود منتشر کرد و نوشت:

"چهار روزست دنبال ژل ضدعفونی کننده میگردم. به سی داروخانه و سوپر زنجیره‌ای سر زدم. از تسکو و سنزبری تا بوتز و کو-آپ. در شرق، شمال و مرکز لندن. قفسه‌ها خالی. فروشنده‌ها هم نمی‌دانند کی دوباره می‌آورند. بورس جانسون هم گفته چند روز آینده کرونا در انگلیس اپیدمیک میشود. به همین راحتی"

کمبود مواد ضدعفونی کننده در داروخانه‌های لندن

گفتنی است این ویروس که از چین به سایر کشور‌های جهان سرایت کرده، تاکنون جان بیش از ۳ هزار نفر در سراسر جهان را گرفته است./1360/

ارسال نظرات