۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۴۲۶۰۷
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

محتکران اقلام پزشکی خائنان به ملت و نظام هستند

محتکران اقلام پزشکی خائنان به ملت و نظام هستند
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه احتکار وسایل بهداشتی خیانت به ملت و نظام است، گفت: خائنانی که تا دیروز به دشمن گرا می دادند امروز به قیمت جان مردم دست به احتکار می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری استاد حوزه علمیه، همزمان با شب ولادت با سعادت امام جواد(ع) در مراسمی که به صورت مجازی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: امام رضا(ع) فرمودند: مولودی با برکت‌تر از حضرت جواد نیست.

وی افزود: اگر مردم اساس دستور دین و توصیه‌های بهداشتی مسؤولان ذی ربط نتوانستند امشب برای میلاد با سعادت امام جواد(ع) مراسم جشنی در هیئات و آستان‌های مقدس امامزادگان واجب التعظیم برگزار کنند ناراحت نباشند و غصه نخورند چرا که امسال در همه خانه ها این جشن برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) معلم و مربی بشریت هستند، ابراز کرد: مربی تنها در شرایط عادی راهنمایی نمی کند بلکه در بحران‌ها نیز اقدام به مدیریت بحران می کند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: انسان به آن مقدار که در بحران ها رشد می کند در شرایط عادی رشد نمی کند؛ بنابراین در شرایط کنونی توجه به دستورات اهل بیت(ع) و توسل به آنان لازم و ضروری است.

وی با استناد به حدیثی مبنی بر اینکه انسان نباید از بحران ها بترسد، عنوان کرد: در آیات و روایات آمده انسان شیطان را باید جدی بگیرد ولی نباید از او بترسد چرا که شیطان از هر جهت به انسان حمله می کند اما ترسیدن از او لازم نیست.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری ادامه داد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس جنگ را جدی گرفتند اما از مبارزه با دشمن نترسید برای همین پیروز شدند امروز نیز همان است مردم باید کرونا ویروس را جدی بگیرند اما از او نترسند تا بتوانند بر آن فائق آیند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه انسان مومن در مواجهه با بحران ها خود را نمی بازد و به توفیق الهی امید دارد، عنوان کرد: انسان در مواجهه با بحران‌ها به توفیق الهی نیاز دارد و کسب این توفیق نیازمند تلاش و مجاهدت است هر انسانی از خداوند توفیق بخواهد اما تلاش نکند رشد نمی کند.

وی افزود: امروز با نترسیدن، رعایت دستورات بهداشتی و کمک به یکدیگر می توانیم از خداوند درخواست عافیت و سلامتی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری احتکار وسایل بهداشتی و درمانی را خیانت به ملت و کشور دانست و گفت: کادر پزشکی و درمانی و کسانی که برای سلامتی بیماران کرونایی و ملت ایران تلاش می کنند مجاهدان فی سبیل الله در عرصه درمان و سلامت هستند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه ایران قبل از همه کشورها ویروس کرونا را شکست خواهد داد، ادامه داد: مجاهدان عرصه درمان هرگز با کسانی که در یک جا نشسته اند و کاری نمی کنند یکسان نیستند؛ اگر تا دیروز خائنان به دشمن گرا می دادند امروز به قیمت جان مردم دست به احتکار می زنند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
این روزها با شیوع ویروس کرونا، بدخواهان و شایعه‌پردازان، کشف این ویروس در قم را بهانه‌ای برای توهین به مردم قم قرار داده‌اند.

0
0