۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۴۲۶۰۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

حفظ آرامش و تقویت نشاط معنوی در مقابله با کرونا ضروری است

حفظ آرامش و تقویت نشاط معنوی در مقابله با کرونا ضروری است
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه حفظ آرامش و تقویت نشاط معنوی در مقابله با کرونا ویروس ضروری است، گفت: مردم به توصیه های پزشکی توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، شب گذشته به مناسبت ولادت با سعادت امام جواد(ع) به صورت مجازی برای مردم تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امام جواد(ع) در سن کودکی به مقام امامت نائل و در اوج جوانی به شهادت رسیدند؛ ایشان جوان‌ترین امام شیعه هستند.

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه، ابراز کرد: متاسفانه امروز جامعه گرفتار ویروس منحوس کرونا شده و به نوعی کشور را درگیر خود کرده است.

حجت الاسلام محمودی با تقدیر از مجاهدت‌های بی دریغ جامعه پزشکی و درمانی، اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی می طلبد مردم با روحیه ای قوی و با ایمانی راسخ به مقابله با مشکلات و این بیماری منحوس اقدام کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران حفظ آرامش و تقویت نشاط معنوی در مقابله با این ویروس را لازمه جامعه کنونی دانست و گفت: توکل و توسل در مواجهه با این بیماری لازم و ضروری است.

وی با استناد به توصیه رهبر انقلاب مبنی بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه، عنوان کرد: انسان با توکل به خداوند و توسل به اهل بیت(ع) می تواند مورد عنایت و رحمت پروردگار قرار گیرد؛ متاسفانه امروز برخی افراد به سبب جهالت یا از سر دشمنی این نوع توسلات را در فضای مجازی به سخره می گیرند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: جالب است همان سردمداران آمریکایی و اسرائیلی در مواجهه با مشکلات توجهشان به معنویات افزایش یافته و برای دعا به کلیسا و معبد می روند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه مردم باید توصیه های بهداشتی و درمانی را رعایت کنند، اظهار داشت: بهداشت محیط و عدم حضور در اجتماعات باید جدی گرفته شود. همچنین مردم نباید به جغدهای شوم رسانه‌های بیگانه که مزدور دشمنان هستند، توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 80 کشور گرفتار کرونا ویروس هستند، گفت: مردم به مسؤولان و رسانه های داخلی اعتماد داشته باشند و به توصیه های وزارت بهداشت عمل کنند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه امروز دنیا با بیماری های مختلف روحی و جسمی دست به گریبان است، خاطرنشان کرد: تنها راه نجات از این گرفتاری ها که در جامعه بشری موج می زند ظهور امام زمان(عج) است./813/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات