۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۴۲۸۵۱
فرمانده سپاه کردستان:

۳۰۰ هزار ‌نیرو‌ی بسیجی و سپاهی برای پیشگیری از کرونا پای کار آمدند

۳۰۰ هزار ‌نیرو‌ی بسیجی و سپاهی برای پیشگیری از کرونا پای کار آمدند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ۳۰۰ هزار نفر از نیروهای بسیج و سپاه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم در شهرستان‌های استان پای کار هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سیدصادق حسینی پیش‌از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه تولیدی لوازم بهشداتی لباس ایزوله و ماسک که توسط قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی کردستان راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: از همه گروه‌های جهادی و دانشجویان دانشگاه‌های استان که این‌روزها در کنار مسئولان و پزشکان در حال مقابله همه جانبه با این بیماری و حفظ سلامت مردم در تلاش‌ند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: قطعاً با همکاری همه مسئولان نظامی و دولتی، پزشکان و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی، دانشجویان و مردم کرونا را در استان کردستان شکست داده و مردم این سختی‌ها را نیز پشت سر خواهند گذاشت.

سپاه تا ریشه‌کنی کرونا در کنار مسوؤلان و مردم کردستان است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: همزمان با آغاز ویروس کرونا در کشور، سپاه استان نیز در کنار سایر مسئولان و مردم، اقدامات بسیار وسیعی همچون «تشکیل گروه‌های جهادی، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با علوم‌پزشکی در ابعاد مختلف، ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد، آمادکی برای برپایی بیمارستان صحرایی» را در جهت مقابله با این بیماری و حفظ سلامتی مردم انجام داده است.

وی گفت: 300 هزار نفر از نیروهای بسیج و سپاه در قالب گروه‌های جهادی، بسیج جامعه پزشکی، اصناف و بسیج کارگری در همه شهرستان‌ها، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی و ارائه آموزش‌های لازم به مردم، پای کار آمده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

تجهیز تمامی امکانات یگان جنگ نوین سپاه کردستان برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا؛ ضدعفونی سطح شهرها

سردار حسینی با بیان اینکه همه امکانات و ظرفیت‌های سپاه برای مقابله با کرونا پای کار آمده و تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهیم ماند، عنوان کرد: نیروها، گروها و یگان‌های جنگ نوین سپاه به‌طور مستمر و شبانه اقدام به ضدعفونی سطح شهر سنندج و دیگر شهرها کرده و امشب نیز در تداوم این فعالیت‌ها، شهر سقز ضدعفونی‌سازی می‌شود.

وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات پزشکی سپاه از روز پنج‌شنبه هفته قبل برای کمک‌رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا به سقز ارسال شده است، افزود: همچنین آمادگی لازم برای برپایی بیمارستان صحرایی در این شهرستان را داریم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه راه‌اندازی «کارگاه تولیدی لوازم بهداشتی لباس ایزوله و ماسک» در مرکز استان نمونه‌ای از کارهای جهادی سپاه است، اظهار کرد: تمام نیروهای سپاه آموزش‌های لازم برای مقابله با کرونا را دیده و تجهیزات و امکانات برای ریشه‌کنی این بیماری بسیج شده و گروه‌‌های مستقر در این واحد، روزانه 1750 دست لباس ایزوله تولید می‌کنند.

موج‌سواری جبهه رسانه‌ای دشمن بر روی موضوع کرونا؛ توصیه‌های خواندنی به مردم

وی تاکید کرد: از مردم فهیم استان نیز انتظار می‌رود که ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، از مسافرت، تجمع و حضور در پارک‌ها، میادین و مکان‌های پرتردد خودداری کرده و در خانه‌های خود بمانند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به موج‌سواری جبهه رسانه‌ای دشمن بر روی موضوع کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: امروزه مدافعان امنیت و سلامت در دو جبهه «مقابله همه جانبه با ویروس کرونا و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن» پای کار در خط مقدم‌ند.

وی افزود: امروزه ویروس کرونا در 98 کشور دنیا شیوع پیدا کرده اما استکبار جهانی تمام توان خود را در جهت عملیات روانی برعلیه جمهوری اسلامی و مردم پای کار آورده و همواره به‌دنبال انتشار شایعه‌پراکنی هستند که از مردم انتظار می‌رود اخبار را تنها از طریق رسانه‌های معتبر و رسمی پیگیری کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات