۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۴۳۰۶۲

پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ۱۶۵ با موضوع کرونا

پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ۱۶۵ با موضوع کرونا
معاون بهداد ناجا از پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ۱۶۵ صدای پزشک این معاونت در راستای آموزش و آگاه سازی خانواده‌ها با محوریت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا حسینی در جلسه معاونت بهداد ناجا ، توصیه های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای  مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت: این فرموده معظم له که" خداوند ما را موظف کرده است در قبال سلامت خود و دیگران احساس مسئولیت کنیم" باید در مدیریت بحران بیماری کرونا فصل الخطاب قرار گیرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر عنوان کرد: همه نهادها به ویژه نهادهای بهداشتی درمانی با اطلاع رسانی دقیق در خصوص راه های انتقال و پیشگیری از این بیماری و همچنین خودداری از رفت و آمدهای غیر ضروری افراد به ویژه افراد مسن و دارای بیماری های زمینه ای تاکید دارند.

دکتر حسینی در ادامه سامانه 165 صدای پزشک معاونت بهداد ناجا را ظرفیت خوبی در ارائه خدمات مشاوره و آموزش به خانواده ها دانست و از فعالیت شبانه روزی این سامانه با هدف پاسخگویی به سوالات و ابهامات کارکنان و خانواده ها با محوریت بیماری کرونا خبر داد.

گفتنی است، خط امین 82165 و خط شهری 63982165-021 به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات کارکنان و خانواده ها در زمینه بیماری کرونا است./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات