۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۶۴۳۱۸۱
امام جمعه موقت کرمان:

مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند

مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به ویروس کرونا در کشور، گفت: مردم در خانه‌ها بمانند تا مسؤولان بهداشتی بتوانند ویروس کرونا را در کشور از بین ببرند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی امام جمعه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به ارتباط دین و بهداشت، گفت: دین اسلام برای تمام جوانب انسان برنامه دارد.
 
وی افزود: نظافت و بهداشت در دین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است و بهترین الگو در نظافت و بهداشت، پیامبر و اهل بیت هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که تمام زندگی اهل بیت سرشار از بهداشت و نظافت است، خاطرنشان کرد: مسواک زدن، شستن لباس و دست‌ها از مهم‌ترین دستورات دینی به انسان‌ها شمرده شده است.
 
وی با اشاره به این که دین در رابطه با خواب و خوراک انسان برنامه دارد، ابراز داشت: پرستاران در خط مقدم جبهه قرار دارند که از جان خود گذشتند تا به مردم خدمت کنند.
 
استاد حوزه علمیه کرمان اظهار داشت: صحبت‌های مسؤولان بهداشت برای مردم حجت است و آن چه که ستاد کرونا برای مردم و کشور بیان می‌کند، بر همه مردم لازم بوده که اجرا کنند.
 
امام جمعه موقت کرمان با بیان این که اگر مردم به قانون جمهوری اسلامی و سخنان مسؤولان عمل نکنند، هرج و مرج به وجود می‌آید، خاطرنشان کرد: عمل نکردن به قانون سبب بی انظباطی و قانون شکنی در جامعه می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با توجه به این که مردم نکات بهداشتی را در جامعه رعایت کنند تا ویروس کرونا در کشور از بین برود، ادامه داد: مردم در خانه‌ها بمانند تا مسؤولان بهداشتی بتوانند ویروس منحوس کرونا را در کشور ریشه کن کنند.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه در پایان گفت: کتاب خواندن، با خانواده ماندن، و انجام اعمال ماه رجب از بهترین کار‌ها در خانه است که انسان می‌تواند برای خود برنامه ریزی کند./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
سلام
تشکر از خبرنگار
ممنون
0
0