۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۶۴۳۳۹۲
فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل:

مردم دید و بازدیدهای عید نوروز را کنار بگذارند

مردم دید و بازدیدهای عید نوروز را کنار بگذارند
فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل گفت: مردم دید و بازدیدهای عید نوروز کنار بگذارند تا مسئولان بتوانند به نوبه خود در راستای کمک‌رسانی به مردم اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار پاسدار جلیل بابازاده صبح امروز در دیدار با برخی مسئولان در اردبیل اظهار داشت: مدافعان سلامت در حال حاضر به عنوان یک ایثارگر و فداکاری که از جان خود گذشته به مردم خدمت می‌کند و این یک اقدام تحسین‌برانگیز است.

وی با اشاره به این که پیشگیری و کنترل ویروس کرونا ضامن حفظ سلامتی جامعه است بیان کرد: مردم با همکاری برای در خانه ماندن و نیز رعایت موارد بهداشتی می‌توانند در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند و در راستای پیشگیری از ویروس کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: انتظار ما از عموم مردم این است که با عمل به یک سری اقدامات ساده شرایط سخت و طاقت‌فرسا را کنار گذاشته و زمینه کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا را در جامعه فراهم کنند که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

بابازاده اظهار کرد: یکی دیگر از انتظاراتی که از مردم داریم این است که دید و بازدیدهای عید نوروز کنار بگذارند و فرصت بهتری را برای این عمل انتخاب کنند تا مسئولان بتوانند به نوبه خود در راستای کمک‌رسانی به مردم اقدام کرده و در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شوند.

وی تصریح کرد: بازاریان و مغازه‌داران نیز با توجه به خاص بودن شرایط نسبت به بستن مغازه‌های خود اقدام کنند چرا که تامین سلامتی مردم و کمک به این مهم بسیار حائز اهمیت بوده و باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در کنار همدیگر با رعایت توصیه‌های بهداشتی پزشکان و متخصصان امر در کنترل و نابودی این ویروس در کشور اقدام کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات