۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۶۴۳۴۰۹

کارگاه تولید ماسک در یاسوج راه‌اندازی شد

کارگاه تولید ماسک در یاسوج راه‌اندازی شد
کارگاه تولید ماسک به همت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، کارگاه تولید ماسک ظهر امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده سپاه فتح استان درآموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این کارگاه اظهار داشت: این کارگاه با ظرفیت تولید 20 هزار عدد ماسک در روز با همکاری سپاه فتح راه‌اندازی شده و امیدواریم با راه‌اندازی این کارگاه بخش زیادی از نیاز استان به ماسک برطرف شود.

حسین کلانتری به تمهیدات اندیشیده شده برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان اشاره کرد و افزود: در ورودی‌های استان پایگاه‌های غربالگری برپا شده و این پایگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی خودروهایی که به استان وارد می‌شوند را کنترل می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهم‌ترین مسأله در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مشارکت و همکاری مردم است و هر چه مردم از اجتماعات فاصله بگیرند سلامت آنها بهتر تضمین می‌شود.

کلانتری با تقدیر از حرکت خودجوش برخی از صنوف استان در تعطیلی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و جمعه بازار یاسوج، گفت: با فرهنگ‌سازی و آگاهی‌های عمومی و درک خوبی که مردم استان از شرایط دارند اقدامات تشدید شونده‌ای برای مقابله جدی با بیماری کرونا در استان آغاز شده است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات