۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۴۳۵۲۶

ستادهای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس درکهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود

ستادهای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس درکهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ستادهای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ امیرعباس آسمند در نشست کارگروه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه دوران دفاع مقدس سبب تثبیت انقلاب اسلامی شد، اظهار داشت: ثبات، اقتدار و امنیت کنونی جمهوری اسلامی ایران نتیجه رشادت‌ها و مقاومت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است که سبب ایجاد تحول عظیمی در منطقه شد.

وی با اشاره به اینکه در سال 99 چهلمین سالگرد دفاع مقدس را شاهد خواهیم بود، افزود: دفاع مقدس تنها مربوط به هشت سال جنگ تحمیلی نیست و در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی جاری بوده، به طوری که این روزها می‌توان از خدمت‌گزاری کادر بهداشت و درمان کشور در مبارزه با بیماری کرونا نیز به عنوان دفاع مقدس در حوزه سلامت نام برد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستورالعمل برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: بر اساس این دستورالعمل، ستادهای بزرگداشت استانی و شهرستانی باید تا 20 فروردین 99 تشکیل شود.

آسمند بازه زمانی اجرای برنامه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را از سوم خرداد سال 99 تا اسفند همین سال عنوان و بیان کرد: همه برنامه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مربوط به چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید در راستای شعار سال 99 برگزار شود.

وی عنوان کرد: ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به ریاست استاندار و با دبیری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستادهای شهرستانی به ریاست فرمانداران و با دبیری فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: کمیته‌های تخصصی و اجرایی ذیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید قبل از شکل‌گیری ستاد استانی برگزار و برنامه‌های مبتکرانه و خلاق این کمیته‌ها در نشست ستاد استانی مطرح شود./1350/د102/ب1

ارسال نظرات