۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۴۳۵۵۷
امام جمعه الشتر:

مردم به شایعات توجه نکنند

مردم به شایعات توجه نکنند
امام جمعه الشتر با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: توصیه می شود مردم به شایعات توجه نکنند و با ماندن در خانه همکاری کنند تا این ویروس زودتر مهار شود.

حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه شهرستان الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، خدمت رسانی و تلاش مسؤولان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و خدمت به بیماران و مردم را مثبت ارزیابی کرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه، الشتر را کانون بحران خواند و افزود: با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان الشتر شاهد خدمت رسانی مسؤولان هستیم.

امام جمعه الشتر با قدردانی از زحمات کادر درمان اظهار داشت: پزشکان و پرستاران به عنوان افرادی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، به خوبی نقش آفرینی می کنند.

وی با بیان اینکه زحمات پرستاران و پزشکان ستودنی است، اظهار داشت: خدمت جهادی پرستاران و کادر درمان سبب ایجاد روحیه امید بین مردم و بیماران می شود.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: کادر درمان، پزشکان، پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شبکه بهداشت و درمان با تمام توان تلاش می کنند تا به مردم و هموطنان خود خدمت کنند، این خدمت قابل تقدیر و تشکر است.

وی به قرنطیه خانگی اشاره کرد و افزود: نقش مردم برای مهار و کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از فراگیر شدن آن امری ضروری بوده و همکاری مردم قابل تحسین است.

امام جمعه الشتر خاطرنشان کرد: لازم می دانم از همکاری مجموعه استانی، فرماندار الشتر، اعضای شورای تأمین، همه دستگاه های پای کار، بخش داری ها و دهیاری ها که یک روز تعطیل ندارند، نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان، معاونین استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین برای خدمت به مردم و مهار ویروس کرونا با تمام وجود پای کار هستند، تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه توصیه می شود مردم به شایعات توجه نکنند، افزود: دوری از شایعات لازمه حفظ سلامت روحی و روانی جامعه است.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: شاید در حوزه پیشگیری که قبلأ باید اعلام می شد ضعیف کار کردیم و اما امروز در حوزه درمان کمبودهایی وجود داشته که با همکاری مسؤولان مشکلات مرتفع شده است.

وی افزود: امیدواریم با دعای خیر مردم و تدابیری که پزشکان و پرستاران می اندیشند، مهار ویروس کرونا هرچه زودتر به نتیجه برسد و دعای خیر امام زمان(ج) و رهبری سلامتی و تندرستی شامل حال ملت بشود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات