۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۶۴۳۵۶۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت جهادی جوانان هیأت های مذهبی و ضدعفونی کردن اماکن مذهبی و عمومی

فعالیت جهادی جوانان هیأت های مذهبی و ضدعفونی کردن اماکن مذهبی و عمومی
مدیرکل تبلیغات لرستان گفت: جوانان هیأت های مذهبی و روحانیون در قالب گروه های جهادی اقلام بهداشتی را در مناطق محروم توزیع و اماکن مختلف را ضدعفونی می کنند.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا جوانان هیئتی استان در کنار دستگاه ها و گروه های جهادی وارد عمل شده و در اقدامی خداپسندانه در سراسر استان مشغول تهیه و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده بین اقشار مختلف مردم به ویژه ساکنین مناطق محروم هستند.

وی افزود: ضدعفونی مساجد، اماکن مذهبی، اماکن عمومی، بانک‌ها، پمپ بنزین‌ها، وسایل نقلیه عمومی و محلات از دیگر اقدامات جهادی جوانان هیأت های مذهبی  و روحانیان استان است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به استمرار این فعالیت‌ها تا نابودی کامل ویروس کرونا اظهار داشت: خدمات شایسته، بی‌منت و فی سبیل الله گروه‌های جهادی برای کمک به مردم در شرایط اضطراری همچون وقوع سیل‌، زلزله و دیگر بلایای طبیعی بر کسی پوشیده نیست.

وی با قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران، کادر درمانی بیمارستان‌ها، گروه‌های جهادی و تمام کسانی که به هر نحوی در کنترل و نابودی این ویروس در این روزها زحماتی را متحمل شده و می‌شوند، تأکید کرد: از عموم مردم استان، ائمه و هیأت ‌امنای مساجد و سرپرستان هیأت های مذهبی درخواست داریم جهت حفظ سلامتی آحاد مردم حتی الامکان برنامه‌های مذهبی را به تعویق بیاندازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: اگر به تعویق انداختن برنامه‌ای بنا به ضرورت مقدور نبود تذکرات و نکات بهداشتی را به بهترین شکل ممکن رعایت کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات