۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۴۳۸۲۸

تقدیر حریرچی از فعالیت جهادی طلاب در بیمارستان ها برای مقابله با کرونا+ صوت

تقدیر حریرچی از فعالیت جهادی طلاب در بیمارستان ها برای مقابله با کرونا+ صوت
معاون وزیر بهداشت از فعالیت جهادی طلاب و روحانیونی که داوطلبانه در بیمارستان ها حضور پیدا کرده و یاری گر کادر درمانی هستند، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ایرج حریرچی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان فرقانی قم، از ایثارگری طلاب و روحانیان جهادی حوزه علمیه که داوطلبانه در جهت کمک به مقابله با کرونا و یاری رساندن به کادر درمانی در صحنه حاضر شده اند، تقدیر کرد.

وی که به دلیل ابتلا به کرونا مدتی را قرنطینه بود و اکنون این ویروس را شکست داده و از قرنطینه خارج شده است، در سخنانی خطاب به مردم گفت: از کسانی که علائم سرفه، تب و تنگی نفس دارند خواهش می کنم خودشان را ایزوله کنند و مراقب باشند خانواده آنها مبتلا نشوند و افرادی که هیچ علامتی ندارند نیز تماس‌های غیرضروری خود را به حداقل برسانند.

وی تصریح کرد: اگر مردم رعایت کنند بیماری کاهش می یابد ولی اگر مردم رعایت نکنند شاهد اوج گیری بیماری در قم و دیگر شهرها خواهیم بود.

وی با اشاره به مشکلات در زمینه کمبود ماسک و دیگر تجهیزات گفت: مصرف ۲۰ برابر شده است و بسیاری از کارخانه ها خط تولید را تغییر داده و از خارج کشور واردات صورت گرفته است ولی حداکثر تلاش می‌کنیم پرسنل در معرض کمترین آسیب باشند.

حریرچی با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در شهر قم گفت: تشکر دیگر ما از روحانیون است. در همین بیمارستان ۱۵۰ روحانی ارائه خدمت کرده و از همراهی مریض تا نظافت را انجام می دهند و ما قدردان ایشان هستیم. /924/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حسین عجمی
ارسال نظرات