۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۴۳۸۳۴

بازدید آیت الله صفایی بوشهری از کارگاه‌ مردمی خط تولید ماسک + فیلم

بازدید آیت الله صفایی بوشهری از کارگاه‌ مردمی خط تولید ماسک + فیلم
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در بازدید از کارگاه‌ مردمی خط تولید ماسک از تمامی کسانیکه در رابطه با پیشگیری و درمان بیماری کرونا تلاش می‌کنند قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر روزهای اخیر در بازدید از یکی از کارگاه‌های مردمی خط تولید ماسک بهداشتی در بوشهر با قدردانی از همکاری همگانی در عرصه پیشگیری از ویروس کرونا اظهار داشت: از تمامی کسانیکه در رابطه با پیشگیری و درمان بیماری کرونا تلاش می‌کنند از جمله کادر پزشکی و پرستاری و دیگر افرادیکه در رابطه با این امر تدبیر و برنامه‌ریزی ویژه می‌کنند، قدردانی می‌شود.

امام جمعه با بیان اینکه مبارزه با بیماری کرونا نیازمند یک عزم ملی است، گفت: گذشته از تلاش مسئولان، برای پیشگیری  از ویروس کرونا در خانواده و محیط اجتماعی مردم، خیران و مراکز مردم نهاد در این رابطه باید یک تلاش همه جانبه و فراگیر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رعایت اصول بهداشتی فردی و اجتماعی در راستای مقابله با کرونا را امری مهم دانست و تاکید کرد: مردم ضمن مراعات اصول بهداشتی، در رابطه با تولید ابزار درمان و پیشگیری باید تلاشی وافر داشته باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه شکست کرونا نیازمند همراهی همگانی است افزود: از دیرباز در ایران یک فرهنگ غنی مردمی وجود داشته که در بحران‌ها خود مردم بسیجی وار حماسه می آفرینند و امروز نیز خود مردم تلاش می کنند و مثل دوران دفاع مقدس در صحنه آمده اند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: تقاضا دارم که تمام کارگاه‌ها و مراکز این‌چنینی سامان پیدا کرده و زیر نظر ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر فعالیت کنند و محصولات آنها نیز با رعایت تمام نکات بهداشتی تولید شود.

بر این اساس در این کارگاه که جهادگران بسیجی به صورت خودجوش و مردمی به صورت 2 شیفت مشغول به تولید ماسک‌های بهداشتی هستند روزانه 2500 عدد ماسک بهداشتی تولید و در اختیار ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر قرار می‌گیرد.

 

بازدید سرزده نماینده ولی فقیه در استان بوشهرگروه جهادی هیأت مکتب الحسن (ع)

گفتنی است شامگاه جمعه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به صورت سرزده در جمع اعضای گروه جهادی هیأت مکتب الحسن (ع) بوشهر در مبارزه با ویروس کرونا حضور یافت.

وی ضمن دیدار با اعضای این گروه و تقدیر از تلاش‌های جهادگرانه این افراد، توصیه هایی برای هر چه بهتر انجام دادن امور مربوط به ضدعفونی کردن معابر بیان داشت.

بازدید آیت الله صفایی بوشهری از کارگاه‌ مردمی خط تولید ماسک

 

همچنین وی صبح امروز در یک برنامه زنده رادیویی اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای برای مقابله با کرونا صورت گرفته است و گروه‌های مذهبی، ائمه جمعه و مساجد و روحانیون در این زمینه همکاری خوبی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بر لزوم ایجاد یک خط مقاومت پزشکی و بهداشتی و خدماتی در مقابله با کرونا تاکید کرد و ادامه داد: شرایطی همانند دوران دفاع مقدس در استان بوشهر شکل گرفته است و مردم در تولید و توزیع اقلام بهداشتی به صورت جدی وارد میدان شده‌اند.

امام جمعه بوشهر از بررسی وضعیت همه بیمارستان‌های استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: ستاد حمایت و پشتیبانی از آسیب دیدگان اقتصادی بیماری کرونا زیر نظر دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان بوشهر تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از افرادی که دچار بحران‌های اقتصادی شده‌اند تصریح کرد: در این زمینه کار به صورت حساب‌شده‌ای در حال انجام است و از طریق مساجد کمک‌های خوبی به این افراد انجام می‌شود.

صفایی بوشهری با ابراز امیدواری برای عبور از شرایط کنونی خاطرنشان کرد: امید می‌رود بیماری کرونا هر چه زودتر با برنامه‌ریزی دانش بنیان و مراعات امور بهداشتی و مدیریت و نظارت کارآمد برطرف شود.

تعداد بازدید : 3

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات