۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۶۴۳۸۹۰

چند خبر کوتاه از انتصابات جدید حوزه علمیه خراسان

چند خبر کوتاه از انتصابات جدید حوزه علمیه خراسان
مشاور مدیر حوزه علمیه خراسان در امور بسیج اساتید، معاون جدید آموزش و مسئول جدید حوزه مدیریت طی حکمی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سيد مصباح عاملي امروز در حكمي حجت الاسلام و المسلمین مجتبی مهدوی ارفع را به عنوان مشاور خود در امور بسیج اساتید حوزه علمیه خراسان معرفی کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان در این حکم ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع در دوره تصدی معاونت آموزش این حوزه، آورده است: نظر به ضرورت فعال کردن بیش از پیش ظرفیت های جهادی این حوزه شما را به عنوان مشاور مدیر حوزه در امور بسیج اساتید به مدت دو سال منصوب می‌نمایم.

آیت الله عاملی همچنین، به منظور پیگیری امور احداث و بهره برداری مجتمع علمی تربیتی شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، حجت الاسلام والمسلمين مهدی ارفع را به عنوان مدیر آن مجموعه منصوب کرد.

معرفی معاون جدید آموزش

آیت الله سيد مصباح عاملي امروز در حكمي حجت الاسلام والمسلمین سید حمید علوی آزیز را به عنوان معاون جديد آموزش حوزه علميه خراسان منصوب كرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان در این حکم آورده است: نظر به تجارب ارزنده مدیریتی، همت جهادی و انقلابی، وسعت نظر و حسن تعامل جنابعالی با ظرفیت های متنوع علمی و فکری حوزه و با توجه به اهمیت و لزوم تحقق رسالت های حوزه در بیانیه گام دوم انقلاب و تربیت نیروی انسانی اندیشمند و انقلابی طراز تمدن نوین اسلامی، شما را به عنوان معاون آموزش حوزه به مدت دو سال منصوب می نمایم.

آیت الله عاملی همچنین در این حکم از تلاش های حجت الاسلام والمسلمين مجتبی مهدوی ارفع در طول تصدی معاونت آموزش قدردانی کرد.

مسئول جدید حوزه مدیریت منصوب شد

آیت الله سید مصباح عاملی، مدیر این حوزه در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل کاظمی را به عنوان مسئول حوزه مدیریت و ارتباطات منصوب کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان در این حکم آورده است: با توجه به انتخاب شایسته فاضل ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی جهت خدمت در سنگر مجلس از طرف مردم انقلابی و بصیر طبس، فردوس ، بشرویه و سرایان و نظر به تجارب ارزنده مدیریتی و حسن تعامل و ارتباطات شایسته شما با ارکان حوزه، جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان مسئول حوزه مدیریت و ارتباطات به مدت دو سال منصوب می نمایم.

آیت الله عاملی خاطر نشان کرد: لازم است از اقدامات ارزشمند، انقلابی و تقوامدارانه حجت الاسلام والمسلمين نصیرایی در مدت تصدی مسئولیت حوزه مدیریت و ارتباطات کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم و برای ایشان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سنگر مجلس آرزوی توفیق روز افزون نمایم./864/ت303/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات