۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۴۴۰۰۳

نامه آیت الله اعرافی به مدیر حوزه علمیه گیلان

نامه آیت الله اعرافی به مدیر حوزه علمیه گیلان
مدیر حوزه های علمیه در نامه ای به مدیر حوزه علمیه گیلان، از مجاهدت های کادر درمان و بهداشت، نیروهای مردمی و بسیجی و طلاب و روحانیون جهادی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در نامه ای به مدیر حوزه علمیه گیلان، از مجاهدت های ارزنده کادر درمان و بهداشت، نیروهای مردمی و بسیجی به ویژه روحانیت و حوزه و مراکز حوزوی و طلاب عزیز جهادی تقدیر و سپاسگزای کرد.

متن نامه مدیر حوزه های علمیه کشور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب حجت الاسلام والمسلمین آقای انصاری مدیر محترم حوزه گیلان دامت توفیقاته
سلام و درود

خداوند آن استان سرسبز و سروقامت و سرافراز و مراکز علمی و حوزوی آن را از همه آفات و اسقام و بلاها دور دارد و از بلای ناگوار کرونا نجات دهد بحق فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها علیهم السلام.

همواره به یاد شما و دوستان و همکاران و استادان عزیز و طلاب ارجمند و علمای اعلام آن استان و نماینده ارجمند ولی فقیه در استان و دعاگو بوده و هستم و امیدوارم با هماهنگی کامل شاهد فصلی نو و درخشان در خدمت خالصانه روحانیت و طلاب جهادی به مردم شریف استان باشیم.

از اهتمامی که نسبت به پیشرفت علمی طلاب و بهره گیری از فضای مجازی انجام شده است، سپاسگزارم و بر توسعه و تعمیق آن تاکید می ورزم.

از همه خدمات و مجاهدت های ارزنده کادر درمان و بهداشت و مسئولان محترم و نیروهای مردمی و بسیجی و بویژه روحانیت و حوزه و مراکز حوزوی و طلاب عزیز جهادی تقدیر و سپاس فراوان دارم .

حفظکم الله و رعاکم و جعلکم فی درعه الحصینه بفضله و منه.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

/998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات