۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۶۴۴۰۰۶
قدردانی آیت‌الله اراکی از جهادگران حوزه درمان؛

ملت ایران به شما ‌افتخار می‌کند

ملت ایران به شما ‌افتخار می‌کند
نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کادر و جهادگران حوزه درمان نقش و کار بزرگی برعهده دارند، گفت: ملت ایران به جهادگران عرصه درمان افتخار می‌کند.

به‌گزارش خبرگزاری رسا، این روزها ویروس کرونا با سرعت بالای شیوع آن مهمان بیش از 90 کشور جهان شده و با اعلام سازمان بهداشت جهانی تمهیدات مقابله‌ و پیشگیری از شیوع آن در کشورها با همکاری مردم شروع شده به طوری که در کشور ما نیز با همکاری دستگاه‌ها از جمله هلال احمر، بسیج، سپاه و غیره در کنار وزارت بهداشت برای خدمت‌رسانی به مردم و بیماران مبتلا به کرونا فعالیت می‌کنند.

علاوه‌بر فعالیت دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم و بیماران مبتلا به کرونا اما مهم‌ترین اقدام همکاری مردم در پیشگیری از شیوع ویروس در جامعه است زیرا اگر مردم این روزها ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی با ماندن در خانه زنجیره انتقال این ویروس در جامعه را قطع کنند شاهد روند کاهشی تعداد بیماران مبتلا به این ویروس در کشور می‌شویم.

کادر درمان، پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با این ویروس روزهای سخت و دور از خانواده را در مراکز درمانی بیماران مبتلا به کرونا می‌گذرانند به همین سبب باید با رعایت نکات بهداشتی قدردان زحمات آنها باشیم.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای از همکاری مردم و تلاش مسئولان تشکر کرد، آیت‌الله محسن اراکی در این بیانیه می‌افزاید: خداوند مهربان و حکیم را سپاس می‏گوییم که ملت بزرگ ایران را در امتحان‌های گوناگون توفیق عنایت فرمود تا با سربلندی و سرافرازی دورۀ آزمایش را پشت سر بگذارد و پیروز بگذرد.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری عنوان می‌دارد: امتحان اخیرو انتشار بیماری کرونا نیز امتحانی است که ملت بزرگ ایران با پیروزی از آن خواهد گذشت به یاری و لطف خداوند مهربان و کریم، در این میان انسان‌های بزرگی که بیشترین نقش را در این توفیق بزرگ و پیروزی عظیم داشتند بیش از سایرین می‌‏درخشند.

آیت‌الله اراکی در این بیانیه می‌افزاید: در این امتحان اخیر همۀ مردم به ویژه مسئولین و دست‌‏اندرکاران خدمات درمانی بیش از پیش درخشیدند، اینجانب وظیفۀ خویش می‌‏دانم از همۀ کسانی که در این جهاد عظیم نقش ایفا کردند سپاسگزاری کنم.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری عنوان می‌کند: در استان مرکزی کادر پزشکی و درمانی، پزشکان ایثارگر و پرستاران فداکار، استاندار و کادر اداری، نیروهای سپاه و بسیج مردمی ، نیروی انتظامی، روحانیت معظم و پیشتاز و بسیاری دیگر از اقشار جامعه به‏ ویژه دست‏‌اندرکاران رسانۀ ملی صدا و سیما و خبرگزاری‌ها که خدمات عظیم و گسترده‏ ای انجام دادند و با فداکاری و شکیبایی و ایثار به کمک دردمندان و گرفتاران این بیماری شتافتند.

آیت الله اراکی می‌افزاید: از همۀ این عزیزان بزرگوار و فداکار تشکر و قدردانی می‏‌کنم و برای عزیزانی که در این جریان جان خود را از دست دادند از خداوند بزرگ علو مرتبه و مغفرت و رحمت مسألت می‏کنم و برای بازماندگانشان از خداوند کریم اجر جزیل و صبر جمیل خواستارم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات