۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۶۴۴۰۵۳
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:

طلاب در شرایط سخت کرونایی در کنار مردم هستند

طلاب در شرایط سخت کرونایی در کنار مردم هستند
حجت الاسلام سپاسی با اشاره به اینکه طلاب در کنار مردم هستند، گفت: طلاب حوزه علمیه مرکزی با توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی اماکن عمومی در حال خدمت به مردم هستند.

حجت الاسلام کاظم سپاسی مدیر حوزه علمیه مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، برگزاری مجازی دروس حوزه علمیه در شرایط کنونی را یک تجربه جدید عنوان کرد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مراکز بهداشتی دروس حوزه علمیه مرکزی تعطیل و به صورت مجازی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام سپاسی با اشاره به آب و هوای مناسب استان مرکزی در فصل تابستان، عنوان کرد: حوزه علمیه مرکزی در حال بررسی های لازم برای برگزاری دروس تعطیل شده در فصل تابستان است.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه روحانیت و طلاب در مشکلات مختلف همواره همراه با مردم بوده اند، اظهار داشت: برای مقابله با ویروس کرونا نیز با کمک بسیج طلاب، روحانیون حوزه علمیه استان مرکزی سازماندهی شده اند.

وی از بسته بندی پک های بهداشتی و توزیع آن ها توسط طلاب حوزه علمیه مرکزی خبر داد و افزود: با کمک خیرین مواد اولیه ضدعفونی تهیه و پس از آماده سازی برای گند زدایی و ضدعفونی در اختیار مراکز بهداشتی، مساجد و پایگاه های بسیج قرار می گیرد.

حجت الاسلام سپاسی با اشاره به اینکه طلاب در شرایط سخت کنونی در کنار مردم هستند، ابراز کرد: در دو هفته گذشته طلاب در کارگاه ها با تولید و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی اماکن عمومی در حال خدمت به مردم هستند.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه رعایت بهداشت توصیه اکید دین و وظیفه همه مردم است، خاطر نشان کرد: با توسل به درگاه خداوند متعال و اهل بیت (ع) این ویروس از جامعه ما رخت خواهد بست./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات