۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۶۴۴۰۵۴
مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد:

قرنطینه خانگی بهترین راه برای جلوگیری از شیوع کرونا است

قرنطینه خانگی بهترین راه برای جلوگیری از شیوع کرونا است
حجت الاسلام موسوی با درخواست از مردم برای جدی گرفتن هشدارهای مسؤولان، گفت: در خانه ماندن بهترین راه برای جلوگیری از شیوع کرونا است.

حجت الاسلام عبدالمومن موسوی مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت های حوزه علمیه این استان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا، گفت: چندین شبکه از طلاب در کل استان تشکیل شده است که با دانشگاه علوم پزشکی در حال همکاری هستند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حوزه های علمیه از دیرباز یاور مردم بوده اند، عنوان کرد: طلاب حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد به صورت جهادی روزانه معابر عمومی این استان را ضدعفونی می کنند.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد آگاهی دهی به مردم را از دیگر وظایف حوزه علمیه در مبارزه با کرونا دانست و اظهار داشت: حوزه علمیه در جهت اطلاع رسانی به مردم در جهت جلوگیری از شیوع کرونا پیشگام است و از مردم به خصوص بیماران تنفسی خواسته شده است که در اماکن عمومی حضور پیدا نکند.

وی به برگزاری دروس حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد به صورت مجازی اشاره کرد و افزود: تمامی امور و درخواست های آموزشی طلاب از طریق تلفن و فضای مجازی پاسخ داده می شود.

حجت الاسلام موسوی با درخواست از مردم برای جدی گرفتن هشدار های مسؤولان بهداشت، ابراز کرد: در خانه ماندن و قرنطینه خانگی بهترین راه برای جلوگیری از شیوع کرونا است.

وی با توصیه به دعا و توسل به اهل بیت (ع) برای شکست دادن بیماری کرونا، بیان کرد: مردم با استفاده بهینه از فرصت تعطیلات کرونایی به انس با قرآن کریم در خانه ها بپردازند./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات