۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۴۴۰۷۶
رییس جمهور:

دولت با همه توان در کنار پرسنل خدوم بخش بهداشت و درمان است

دولت با همه توان در کنار پرسنل خدوم بخش بهداشت و درمان است
حجت‌الاسلام حسن روحانی با اشاره به تلاش های کادر درمانی کشور برای مقابله با کرونا گفت: دولت با همه توان در کنار پرسنل خدوم بخش بهداشت و درمان است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز یکشنبه در نشستی با رئیس ، مدیران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) تهران که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد، با توضیحات کارشناسی و فنی مسوولان این مجتمع درمانی در جریان چگونگی و روند ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این مرکز قرار گرفت.

وی در گفت‌وگو با مسوولان بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) از جمله متخصص کنترل عفونت بیمارستان، معاون درمان، معاون آموزش و پژوهش و معاون پشتیبانی بیمارستان و مدیر پرستاری این مرکز، در خصوص کمبودها و مشکلات پیش روی آنان در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم با آنان گفت‌وگو کرد.

روحانی با تقدیر از تلاش‌ها و فداکاری‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) و سایر مراکز درمانی در سراسر کشور گفت: تلاش‌ها و خدمات خستگی‌ناپذیر پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور در این ایام بسیار ارزشمند است.

رئیس جمهور افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) جزو بیمارستان‌های حائز اهمیت و افتخارآفرین کشور است و در این ایام که مردم با مشکلاتی مواجه شده‌اند مسوولیت بزرگی را در ارائه خدمات درمانی به مردم بر عهده دارد.

روحانی اظهار داشت: مطمئنا مردم ایران قدردان تلاش‌ها و فداکاری‌های پرسنل بهداشت و درمان کشور در این مقطع حساس هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه آرامش نسبی که امروز در کشور علیرغم شیوع ویروس کرونا وجود دارد به خاطر اعتماد مردم به بخش درمان و بهداشت کشور است، گفت: اگر افتخارآفرینان کشور در بخش بهداشت و درمان اینطور به میدان نمی‌آمدند امروز شاهد اضطرابی چند برابری میان مردم بودیم.

روحانی تصریح کرد: امروز خوشبختانه یک آرامش نسبی در جامعه وجود دارد چرا که مردم می‌دانند اگر خدای ناکرده دچار این بیماری و ویروس شوند کادر درمانی و پزشکان و پرستاران فداکار در کنار آنها هستند.

رئیس جمهور تاکید کرد: دولت با همه توان و امکاناتی که در اختیار دارد برای تامین تجهیزات و امکانات و نیز حمایت و پشتیبانی از پرسنل خدوم بخش بهداشت و درمان انجام وظیفه می‌کند.

روحانی با اشاره به اینکه همه مردم باید به دور از حساسیت‌های بی دلیل ،  مراقبت‌های بهداشتی را انجام دهند، گفت: این خود مردم هستند که باید بیشتر به خودشان کمک کنند و در این راه مسوولان بخش بهداشت و درمان می‌بایست راه و مسیر را به مردم نشان دهند تا بتوانیم از این مقطع سخت عبور کنیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: در برابر همه پزشکان ، پرستاران و پرسنل و کادر خدوم بهداشت و درمان کشور تواضع دارم.

محمد قمین
ارسال نظرات