۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۶۴۴۲۳۶
فرمانده ناجا:

وقوع حوادث ناگوار و از دست دادن مدافعان امنیت، داغی عظیم است

وقوع حوادث ناگوار و از دست دادن مدافعان امنیت، داغی عظیم است
فرمانده ناجا گفت: از دست دادن مدافعان امنیت که همواره در تمامی صحنه ها خالصانه حضور دارند موجب تاسف و تاثر عمیق است.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در پی جان باختن چند تن از کارکنان فداکار این نیرو پیام تسلیتی صادر کرد.

 پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می نمایند و در این راه از سلامت و جان خود می گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش نمایند.

بی شک در شرایطی که کشور برای مهار بیماری تلاش می نماید نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه در کنار مردم حضور داشته و با شوق و ایثارگری و مسؤولیت پذیری برای ارتقاء سلامت و امنیت جامعه تلاش می نمایند در این مسیر عاشقی، وقوع حوادث ناگوار برای این سبزپوشان خدوم داغی بزرگ بر دل ما خواهد گذاشت.

از دست دادن این مدافعان امنیت که همواره در تمامی عرصه ها خالصانه حضور دارند موجب تأسف و تأثر عمیق شده و در پیشگاه خداوند متعال از جایگاه والایی برخوردار هستند، درود خداوند تبارک و تعالی بر این قهرمانان.

نیروی انتظامی یاد و نام این عزیزان را گرامی خواهد داشت و اینجانب ضمن همدردی با خانواده آنان این مصیبت وارده را به آنان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آحاد کارکنان صدیق و فداکار سلامتی مسئلت می نمایم. ان شاء الله روح بلند این عزیزان همنشین سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و همرزمان شهیدشان باشد.  

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران-سرتیپ پاسدار حسین اشتری.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات