۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۴۴۳۰۹

طرح «مدافعان‌ سلامت» با حضور ۸۴۰ جهادگر بسیجی در کنارک اجرا شد

طرح «مدافعان‌ سلامت» با حضور ۸۴۰ جهادگر بسیجی در کنارک اجرا شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک گفت: طرح بسیج ملی سلامت با عنوان "مدافعان‌سلامت" با حضور ۸۴۰ نیروی جهادگر بسیجی در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ علی حق پرست اظهار داشت: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان کنارک، ستاد مبارزه با بیماری برپا شد و تقسیم‌کار در خصوص پیشگیری و گندزدایی معابر ومکان‌های پرتردد صورت گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک افزود: در همین راستا با فراخوان 32 گروه جهادی به استعداد 840 نفر و در قالب 200 تیم، اقداماتی همچون آگاه‌سازی مردم، کمک به مراکز بهداشت، یاری رساندن در ضدعفونی کردن معابر و اعلام آمادگی در خصوص هر مطالبه دیگری که در بهبود این وضعیت لازم باشد انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به کمک خیرین و همکاری گردان بیت‌المقدس و همچنین تقسیم‌بندی پرسنل ناحیه مقاومت بسیج، 200 بسته کامل اقلام بهداشتی در بین مردم و کسبه فعال به ویژه نانوایی‌ها درراستای گندزدایی و ضدعفونی کردن پیرامونی آنها به صورت رایگان توزیع شد.

سرهنگ حق پرست تاکید کرد: از نکات مهم این سلسله اقدامات می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شهروندان منطقه به باور قلبی رسیده اند که تنها با رعایت مسائل بهداشتی می‌توانند با این ویروس مقابله کنند و بخشی از این ذهنیت مثبت از طریق فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیجی که به صورت چهره به چهره با مردم در ارتباط بودند صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک ادامه داد: سپاه و بسیج تا زمان ریشه‌کن شدن این ویروس و حذف کامل آن در کنار مردم خواهد بود و هرگونه اقدامی که در راستای تامین سلامت شهروندان نیاز باشد انجام خواهد داد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات