۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۶۴۴۴۱۶
توضیحات آیت الله سعیدی درباره تعطیلی حرم مطهر کریمه اهل بیت؛

تاکید سه مرجع تقلید بر تعطیلی حرم های مطهر با هدف حفظ سلامتی مردم

تاکید سه مرجع تقلید بر تعطیلی حرم های مطهر با هدف حفظ سلامتی مردم
تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت توضیحاتی درباره تعطیلی موقت حرم مطهر ارائه کرد و از تاکید سه مرجع تقلید بر این امر مهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع) توضیحاتی درباره چرایی تعطیلی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) ارائه کرد و این اقدام را به خاطر سلامت مردم دانست.

وی با بیان این که بستن حرم مطهر کاری بسیار سخت و تلخ برای همه ما بود، اظهار داشت: در این راستا خدمت سه مرجع بزرگوار شامل حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی و صافی گلپایگانی تماس گرفتیم و موضوع را مطرح کردیم، همه این بزرگواران با بیان های مختلف و ذکر ضرورت های مختلف بر این تعطیلی تاکید کردند تا در این ایام و از این صحنه و عرصه ها برای مردم مشکلی بوجود نیاید.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) از تدارک این آستان برای برگزاری آیین سال تحویل به صورت پخش مستقیم از رسانه ها بویژه رسانه ملی خبر داد و گفت: به دلیل شرایط خاص امسال تدارک لازم اندیشیده شده تا زائران و عزیزانی که مشتاق زیارت حضرت معصومه(س) هستند از طریق رسانه ها، رسانه ملی و فضای مجازی بتوانند زیارت کنند.

آیت الله سعیدی گفت: برنامه های متنوع و بسیار خوبی برای ایام سال جدید تدارک دیده شده که با همکاری خوب رسانه ملی، شبکه استانی نور و نیز از طریق فضای مجازی برای عموم مردم قابل دسترسی باشد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) تاکید کرد: امیدواریم با رفع مشکل کرونا و بازگشت آرامش نسبی به جامعه مجددا طی مراسمی اقدام به بازگشایی حرم مطهر داشته باشیم؛ توصیه می کنیم تا آن موقع مردم عزیز ما از خانه های خود جز در موارد ضروری خارج نشوند. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
خوب اسم مراجع عزیز را هم اعلام می کردید
4
0
طلبه نسل نو
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
ظاهرا حضرات آیات عظام مکارم، نوری و صافی بودند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
به نقل از بی بی سی فارسی ظرف دو هفته آینده میلیون ها آمریکایی «محتاج نان شب» خواهند ماند

مجله اقتصادی فوربس سال گذشته از نتایج یک بررسی خبر داد که نشان می داد ۷۸ درصد کارگران و کارمندان امریکایی برای گذران زندگی به دستمزد بعدی خود محتاجند و پس اندازی ندارند که اگر امروز اخراج شدند تا ماه دیگر همه مخارج عادی را از محل آن تامین کنند.
4
0
#کرونا_را_شکست_می_دهیم
Iran, Islamic Republic of
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
تنها راهکار مقابله با این ویروس منحوس قطع زنجیره انتقال است که به دست مردم و با کاهش تردد، محدود کردن دید و بازدیدها، خودمراقبتی و دیگرمراقبتی محقق می شود.
1
0