۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۴۴۴۵۴
حجت الاسلام آذرافروز خبر داد؛

راه اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع رایگان در مناطق کم برخوردار

راه اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع رایگان در مناطق کم برخوردار
حجت الاسلام آذرافروز از راه اندازی کارگاه تولید ماسک و توزیع رایگان در مناطق کم برخوردار شهرستان اندیمشک خبر داد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تشکیل قرارگاه جهادی مردمی در مدرسه خبر داد و گفت: در این قرارگاه جمعی از طلاب مدرسه بقیه الله، طلاب خواهر حوزه الزهرا، گروه‌های جهادی و بچه‌های هیأت شهرستان حضور یافته و کارگاه تولید ماسک را راه اندازی کردند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت شمال خوزستان با بیان اینکه روزانه هزار و ۵۰۰ ماسک با رعایت کامل اصول بهداشتی و در بسته‌های سه و پنج تایی تولید می‌شود، اظهار داشت: در پکیج‌های تهیه شده ماسک‌ها ایزوله و بسته‌های فرهنگی در کنارشان قرار داده می‌شود، این پکیج‌ها در مناطق بی بهره و کم برخوردار بصورت رایگان از سوی طلاب توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رعایت توصیه‌های بهداشتی از سوی طلاب به عموم مردم ابلاغ می‌شود، خاطرنشان کرد: از آنجا که در اعیاد، صله رحم بیش از بیش مراعات می‌شود، در عید امسال با توجه به شیوع کرونا از مردم خواهشمندیم، دید و بازدید‌ها را کنار گذاشته و با در خانه ماندن و رعایت مسائل بهداشتی از شیوع این ویروس منحوس جلوگیری کنند.

حجت الاسلام آذرافروز ادامه داد: افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور، جای نگرانی و تأسف دارد؛ از این رو مردم ایران به ویژه شهروندان اندیمشکی از حضور در تجمعات، عروسی، عزا و سفر‌های بی مورد، خودداری کنند تا شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

وی با بیان اینکه «طلاب و روحانیون نوکران مردم» شعار ما در خدمت رسانی است، تأکید کرد: مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان افزون بر راه اندازی کارگاه تولید ماسک به ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف می‌پردازد، چنین اقدامی انتظار جامعه اسلامی و رهبری از حوزه برای ارائه خدمات اجتماعی است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات