۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۴۴۴۶۷
رییس کل بیمه مرکزی:

شرکت‌های بیمه در تعطیلات نوروز هم در خدمت مردم هستند

شرکت‌های بیمه در تعطیلات نوروز هم در خدمت مردم هستند
سلیمانی با بیان اینکه شرکت‌های بیمه در تعطیلات نوروزی در خدمت مردم هستند، گفت: همچنین 85 میلیارد ریال کمک‌های مردمی صنعت بیمه برای مقابله با بیماری کرونا جمع‌آوری شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، غلامرضا سلیمانی‌ رییس کل بیمه مرکزی، در ارتباط زنده با شبکه خبر اعلام کرد: صنعت بیمه همواره در خدمت مردم بوده و در مدت شیوع بیماری کرونا متأسفانه 7 نفر از همکاران ما در صنعت بیمه به خاطر ارتباط با مردم به این بیماری مبتلا شده و فوت کردند، با این وجود نمایندگان شرکت‌های بیمه‌ای در سراسر کشور همچنان به ارائه خدمات به مردم ادامه می‌دهند.

سلیمانی گفت:‌ کارکنان صنعت بیمه 85 میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات پزشکی و اعطای آن به بیمارستان‌ها کمک جمع‌آوری کرده و 30 هزار بسته تجهیزات پزشکی مانند ماسک و انواع مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش یکبار مصرف تهیه کرده و به بیمارستان‌ها اهدا کردند.

رییس کل بیمه مرکزی گفت: همچنین شرکت بیمه دی 10 هزار بسته تجهیزات پزشکی و بهداشتی تهیه کرده و در اختیار خانواده محترم شهدا و جانبازان قرار داده است. 

وی افزود: ما به شرکت‌های بیمه‌ای اعلام کرده‌ایم، لزومی ندارد که اسناد پزشکی برای پرداخت هزینه بیماران را به صورت فیزیکی دریافت کنند، بلکه شرکت‌های بیمه‌ای می‌‌توانند، به صورت علی‌الحساب مبالغی به بیمارستان‌ها و بیماران بپردازند و سر فرصت دو ماهه این اسناد را دریافت کنند.

سلیمانی همچنین گفت: پرداخت هزینه‌هایی که باعث کاهش هزینه درمان بیماران کرونایی می‌شود، در اولویت قرار دارد و شرکت‌های بیمه‌ای برای تأمین مالی بیمارستان‌ها و مردم وظیفه دارند منابع مورد نیاز آنها را سریع‌تر در اختیارشان قرار دهند.

رییس کل بیمه مرکزی گفت: معتقدیم صنعت بیمه هم مانند صنعت بانکداری و سایر دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمت به مردم یک کار خداپسندانه انجام می‌دهند و در ایام تعطیل همه شرکت‌های بیمه‌ای به صورت شیفتی و آنکال (آماده‌باش) به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند.

وی گفت:‌ شرکت‌های بیمه‌ای اختیار پرداخت غرامت‌ها و هزینه بیماران را دارند و خود ما در بیمه مرکزی در تعطیلات نوروز هم سرکار هستیم و آماده ارائه خدمت به مردم ایران خواهیم بود./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات