۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۴۴۵۳۶

برگزاری پنج دوره مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان طلبه

برگزاری پنج دوره مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان طلبه
فراخوان نخستین دوره‌های مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم فهیمه الیاسی سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از آغاز ثبت نام در دوره‌های مجازی این مرکز خبر داد و افزود: این دوره‌ها شامل پنج دوره آموزشی شامل «آشنایی با معارف قرآن کريم»، «آشنایی با صحيفه سجاديه»، «احکام مختص بانوان»، «آرامش در زندگی از منظر قرآن» و «والدگری مثبت» است.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت با بیان اینکه عموم بانوان می‌توانند برای شرکت در این دوره ثبت نام کنند، یادآور شد: این دوره‌ها در ایام فروردین ۱۳۹۹ به مدت ۱۰ جلسه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

الیاسی هزینه شرکت در هر دوره را با تخفیف ویژه ۳۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: لازم است متقاضیان جهت تکمیل فرآیند ثبت نام، هزینه دوره را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۲۰۰۹ به نام حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرا علیهاالسلام واریز و عکس فیش واریزی خود را به ایمیل مرکز ارسال کنند.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت، مهلت ثبت نام در این دوره را تا ۱۵ فرودین ۱۳۹۹ اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با ایمیل مرکز به آدرس borhan@jz.ac.ir مکاتبه کنند.

الیاسی یادآور شد: یکی از رسالت‌های این مرکز، برگزاری دوره‌های متنوع معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه ایرانی و غیرایرانی اندیشمند و علاقه‌مند به علوم و معارف اسلامی است.

وی تصریح کرد: این دوره‌ها بسیار کاربردی و تأثیرگذار بوده و بسیاری از بانوان پس از شرکت در این دوره‌ها، متقاضی تحصیل بلندمدت در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌شوند./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات