۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۴۴۵۵۲

اطلاعیه تعطیلات نوروزی جامعه الزهرا

اطلاعیه تعطیلات نوروزی جامعه الزهرا
تعطیلات نوروزی جامعه الزهرا علیهاالسلام همچون سنوات گذشته تا روز ۱۵ فروردین اعلام شد.

به گزارش  خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مدنی در نامه ای به معاونان و مدیران، وضعیت تعطیلات نوروزی و آغاز به کار جامعه الزهرا علیهاالسلام در سال ۹۹ را ابلاغ کرد:

در این نامه آمده است: ضمن عرض خسته نباشید به همه همکاران جامعه الزهرا علیهاالسلام و آرزوی سالی توأم با سلامتی و نیکروزی، بدینوسیله وضیت آغاز به کار موسسه همچون سنوات گذشته، در سال ۱۳۹۹ به شرح ذیل ابلاغ می شود:

۱-  تمام امور اداری در همه بخش ها تا روز ۱۵/۱/۹۹ تعطیل است. امور تأسیسات ، نگهبان ها و خوابگاه طلاب غیرایرانی در حد ضرورت توسط معاونت اداری مالی، اداره کل صیانت و مدیر خوابگاه تدبیر خواهد شد.

۲-  از تاریخ ۵ الی ۱۴ فروردین (۸ روز کاری) به صورت مرخصی استحقاقی و تشویقی توأم محسوب می‌شود.

۳-  همه پرسنل رسمی در تمام ادارات صف و ستاد موظف هستند در اولین هفته کاری بعد از تعطیلات (۱۶ فروردین) در محل خدمت حضور یابند.

۴-  تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف نهایی در اولین هفته کاریِ بعد از تعطیلات، تمام خدمات آموزشی و دروس به صورت غیرحضوری ارائه شده و خوابگاه نیز تعطیل خواهد بود.

۵-  تمام درب های جامعه الزهراء سلام الله علیها در ایام تعطیل بسته خواهد بود و تردد همکاران، تنها درصورت ضرورت با اعلام قبلی به دفتر معاونت یا هماهنگی با صیانت از درب ۱ امکان پذیر خواهد بود.

سید محمود مدنی

مدیر جامعه الزهراء علیهاالسلام./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات