۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۴۴۶۳۴

اجازه آیت الله شبیری جهت پرداخت سهم امام به نیازمندان در رکود ناشی از کرونا

اجازه آیت الله شبیری جهت پرداخت سهم امام به نیازمندان در رکود ناشی از کرونا
حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی گفت: مؤمنان می‌توانند نصف سهم امام را به افراد نیازمندی بدهند که در اثر کساد اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری، زندگی‌شان دچار مضیقه شده‌ است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی در پاسخ به استفتائی اجازه برای پرداخت سهم امام(ع) به افراد  نیازمند ناشی از شیوع کرونا را داد.

متن استفتاء و پاسخ آیت‌الله شبیری زنجانی به شرح زیر است:

در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی گسترده در کشور، بسیاری از افراد بیکار شده و زندگی‌شان دچار مضیقه شدیدی شده است. آیا اجازه می‌فرمایید از سهم امام(ع) به آنها هم کمک شود؟

پاسخ آیت‌الله‌ شبیری زنجانی:

مؤمنان می‌توانند نصف سهم مبارک امام علیه‌السلام و همچنین ردّ مظالم را به افراد نیازمندی بدهند که در اثر کساد اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری، زندگی‌شان دچار مضیقه شدید شده‌ است.

إن شاء الله مؤمنین در این شرایط دشوار با رعایت انصاف و مواسات و خدمت به یکدیگر به ویژه با دستگیری از خویشاوندان و همسایگان نیازمند، خوشنودی امام زمان «عج» و اجر و پاداش الهی را برای خویش به ارمغان آورند./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
به امیدی شکست هرچه زودتر ویروس منحوس کرونا.
به امیدی ظهور منجی عالم، امام زمان (عج)
در ابتدای سال گرامی میداریم ایثارگری شهدا، جانبازان، رزمندگان و خانواده آنها و تمام مجاهدان راه خدا در عرصه های مختلف خدمت به نظام اسلامی.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
درخانه بمانیم و حلقه این زنجیره خطرناک را بشکنیم
دید و بازدید بعد از رفتن این ویروس منحوس
0
0