۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۶۴۴۶۴۶

۹۸۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی فارس مناسب‌سازی و احداث می‌شود

۹۸۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی فارس مناسب‌سازی و احداث می‌شود
مدیر فنی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی فارس با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بهزیستی و بسیج سازندگی، گفت: بر این اساس ۱۸۰ واحد مسکونی احداث و ۸۰۰ واحد مناسب‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ حمید کارگر از انعقاد تفاهم‌نامه بسیج سازندگی استان فارس با بهزیستی خبر داد و اظهار داشت: به‌سبب این تفاهم‌نامه بخشی از نیازهای مددجویان بهزیستی توسط بسیج سازندگی برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه بحث مسکن از مهم‌ترین قسمت‌های این تفاهم‌نامه است، گفت: 180 واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان فارس توسط بسیج سازندگی احداث می‌شود که در همه شهرهای استان پراکندگی دارد.

مدیر فنی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه معرفی این افراد از سوی بهزیستی انجام می‌شود، افزود: ملاک انتخاب در این زمینه افرادی است که از نظر توان مالی ضعیف باشند.

کارگر با بیان اینکه این تفاهم‌نامه یکساله و از اسفندماه آغاز شده است، تصریح کرد: بسیج سازندگی با استفاده از توان گروه‌های جهادی به ویژه گروه‌های توانمند در زمینه ساخت و ساز تا شهریور 99 این واحدها را تکمیل و تحویل می‌دهد.

وی همچنین از مناسب‌سازی 800 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در راستای همین تفاهم‌نامه خبر داد و بیان کرد: واحدهای مددجویان به ویژه افراد معلولی که منزل آنها مناسب با شرایط‌شان نیست، متناسب با وضعیت جسمی آنها مناسب‌سازی می‌شود.

مدیر فنی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان فارس خاطرنشان کرد: این امر نیز ظرف 6 ماه آینده انجام می‌شود و در راستای اهداف محرومیت‌زدایی سازمان است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات