۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۶۴۴۶۵۳

۱۲ ایستگاه سلامت توسط اداره‌کل اوقاف استان گلستان برپا شد

۱۲ ایستگاه سلامت توسط اداره‌کل اوقاف استان گلستان برپا شد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: طی سه هفته گذشته ۱۲ کارگاه و ایستگاه سلامت برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بر پا شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، روح‌الله سلیمانی‌فرد اظهار داشت: در سه هفته گذشته 12 کارگاه و ایستگاه سلامت برای تولید مواد ضدعفونی و بهداشتی مانند ماسک، دستکش و گان برپا شد که تا کنون بیش از 110 هزار ماسک تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: همچنین 495 بسته حمایتی در قالب دست‌های مهربانی از طرف آستان مقدس امامزادگان برای محرومان تهیه شد و تا پایان تعطیلات نوروزی به پنج هزار بسته شامل اقلام بهداشتی و غذایی خواهد رسید.

سلیمانی فرد با بیان اینکه امسال مراسمی در بقاع متبرکه گلستان نداریم گفت: مقرر شد با هماهنگی صدا و سیما و ستاد پیشگیری از کرونا زیارت عزیزان به صوت غیرحضوری و مجازی باشد و از هم استانی‌ها درخواست دارم برای پیشگیری و گذر از این دوران از مراجعه حضوری به اماکن متبرکه و امامزادگان پرهیز کنند تا در آینده بتوانیم میزبان زائرین باشیم.

وی یادآور شد: با توجه به تاکیدات در زمینه خدمت رسانی به مردم و پیشگیری، گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی اماکن مذهبی با حمایت بسیج و سپاه هیئت‌های مذهبی با کمک داوطلبان و خیرین استان انجام شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات