۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۶۴۴۶۸۳
بی‌آزار تهرانی مطرح کرد؛

متوسل شدن مادیون به عالم متافیزیک

متوسل شدن مادیون به عالم متافیزیک
حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی، روحانی جهادی می‌گوید: آن‌ها که بی‌قرار غرب هستند، فهمیده‌اند که آن‌ها هم دست به دعا برداشته و روزی را به عنوان روز دعا قرار داده‌اند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، بی‌ازار تهرانی با اشاره به نقش دعا و اذکار در رفع گرفتاری‌ها و بلاها بیان داشت: یک عده که خیلی بی‌قرار غرب هستند، این روزها فهمیده‌اند آمریکا هم برای توفیقات مادی و علمی‌اش نیاز به ارتباط با عالم بالا و والای خداوند دارد و روزی را به عنوان روز دعا قرار داده است.

حقیقتی به نام «دعا»

وی افزود: اساس مسلمانی ما ایمان به غیب به ادبیات امروز جهان متافیزیک عالم است. همه امور را باید در شرایط و اقتضائات در امور مادی و دستورات پزشکی مراعات کنیم، اما تکمله‌اش حقیقتی به نام «دعا» است که دل‌ها را به آسمان وصل می‌کند و رحمت خدا را نصیب انسان می‌کند.

ذکر خاصی که آیت‌الله بهجت توصیه کردند، بخوانیم

بی‌آزار تهرانی درباره اینکه در این روزهای شیوع ویروس کرونا چه ذکری بخوانیم، گفت: دعایی از مرحوم آیت‌الله العظمی بهجت که از ادعیه عام است و هر کسی برای حفاظت خودش می‌تواند انجام دهد. آیت‌الله بهجت می‌فرمودند هر روز این دعا را بخوانید: «أَللهُمَّ اجعَلِنی فِی دِرعِکَ الحَصینَةِ الّتی تَجعَلُ فیها مَن تُرید»؛ خدایا! مرا در آن قلعه مستحکمی که در اراده و تقدیر و تدبیر تو قرار می‌دهد، مستقر کن، آن قلعه‌ای که هر کس تو اراده بکنی و بخواهی در آن مستحکم و مستقر از بلیات حفظ می‌کند.

وی ادامه داد: إن‌شاءالله این مشکلات و شدائد از مملکت ما برطرف و دنیا نیز از این شدائد و مشکلات آخرالزمانی به جلوه رحمت خاص خدا رها شود. /882/ 102/

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
برای شفای بیماران دعا نمایید. حق یار و یاورتان باد
0
1