۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۶۴۴۸۳۶
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی:

ابتلائات فرصت طلایی برای تقرب به خداوند است

ابتلائات فرصت طلایی برای تقرب به خداوند است
نماینده ولی فقیه در سوریه با بیان این که حفاظت از بهداشت عمومی مسؤولیت همگانی است، تأکید کرد که ابتلائات فرصتی طلایی برای تقرب به خداوند متعال است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلیمن طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه با همکاری وزارت بهداشت و اوقاف سوریه جهت پیشگیری و کنترل مواجهه با ویروس کرونا نمازهای جمعه، جماعت و همه برنامه های فرهنگی و دینی در حرم حضرت زینب را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد اما ایشان از طریق شبکه های اجتماعی به مناسبت شهادت حضرت موسی بن جعفرعلیهماالسلام، خطابه ای خطاب به مردم داشت و در آن تاکید کرد سختی ها و شدائد از مهمترین وسیله های نزدیک شدن به خدای متعال است و مهمترین نکته در پشت سر گذاشتن از از بلاها، داشتن عنصر ایمان و تضرع به خدای متعال و توسل اهل بیت علیهم السلام برای رفع این ابتلاء به ویروس کرونا است.

وی ابراز داشت: ما سه نکته را از این شرایط سخت لازم است توجه کنیم:

نکته اول: نسبت به خود، خانواده‌ و فرزندانمان احساس مسئولیت و مراقبت کنیم تا آلوده به این ویروس نشویم و به خدا توجه کنیم و بدانیم که این بلا برای تقرب به خدا فرصت طلایی است.

نکته دوم: آنکه از خانه‌هایمان خارج نشویم مگر جز ضرورت به خاطر حفاظت از خود، جامعه و بهداشت عمومی پیرامونی خودمان چراکه حفاظت از بهداشت عمومی مسؤولیت همگانی است.

نکته سوم: توجه و تضرع به خدای متعال و توسل به اهل بیت علیهم السلام برای ازبین رفتن ویروس کرونا از امت اسلامی

نماینده ولی فقیه در سوریه در پایان سخنان خود، آغاز سال نو را تبریک گفت.

محمد قمین
ارسال نظرات