۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۴۴۸۹۶
معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان:

مهلت نام نویسی حوزه علمیه برادران تا ۲۰ خرداد تمدید شد

مهلت نام نویسی حوزه علمیه برادران تا ۲۰ خرداد تمدید شد
حجت الاسلام موسوی گفت: با توجه به شرایط ویژه کشور، مهلت نام نویسی تا ۲۰ خرداد ادامه خواهد داشت ضمن اینکه در ۲۰ تیرماه آزمون سراسری از شرکت کنندگان گرفته خواهد شد.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: پذیرش حوزه علمیه استان همگام با سراسر کشور و پس از پایان تعطیلات، با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه امکانپذیر است.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: با توجه به شرایط ویژه کشور، مهلت نام نویسی تا ۲۰ خرداد ادامه خواهد داشت ضمن اینکه در ۲۰ تیرماه آزمون سراسری از شرکت کنندگان گرفته خواهد شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: داوطلبان در مقاطع متوسطه اول و دوم می‌توانند در مدارس بلندمدت نام نویسی کنند، اما مدارس سفیران هدایت استان مجاز به پذیرش داوطلب در مقطع متوسطه دوم هستند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون و قبولی باید مصاحبه، تحقیقات محلی، مباحث روانشناختی و پرونده پزشکی را بگذرانند.

وی تأکید کرد: داوطلبان پذیرش شده پس از طی دوره میثاق طلبگی و اختبار، در کسوت سربازان امام زمان (عج) در حوزه‌ها به تحصیل خواهند پرداخت./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات