۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۱
کد خبر: ۶۴۵۰۰۲

تحصیل صد طلبه در مدرسه سفیران ولی عصر اهواز

تحصیل صد طلبه در مدرسه سفیران ولی عصر اهواز
حجت الاسلام جعفرپور با بیان اینکه سطح ۲ مدرسه برای سال تحصیلی جدید پذیرش طلبه خواهد داشت، گفت: ۲۰ تا ۳۰ طلبه از میان دارندگان مدرک مقطع متوسطه دوم پذیرش خواهند شد.
حجت الاسلام صادق جعفرپور، معاون آموزش مدرسه علمیه ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه سطح ۲ مدرسه برای سال تحصیلی جدید پذیرش طلبه خواهد داشت، اظهار داشت: ۲۰ تا ۳۰ طلبه از میان دارندگان مدرک مقطع متوسطه دوم پذیرش خواهند شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه ولی عصر (عج) اهواز با اشاره به شیوع ویروس کرونا عنوان داشت: همه کلاس‌ها بصورت مجازی در حال برگزاری هستند که برای هر مقطع در یکی از پیام رسان‌های ایرانی یک کانال تشکیل شد.

این مقام مسئول ادامه داد: اساتید، فایل‌های صوتی هر درس را در کانال بارگذاری می‌کنند و طلاب پس از استماع در زمان مشخص به نماینده کلاس مربوطه اطلاع می‌دهند.

حجت الاسلام جعفرپور با بیان اینکه حضور و غیاب طلاب در کلاس‌های درسی از طریق اطلاع به نماینده کلاس مربوطه در فضای مجازی اطلاع رسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: طلاب مدرسه ولی عصر (عج) سطح ۲، صد طلبه هستند که در ۵ پایه به تحصیل اشتغال دارند. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات