۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۶۴۵۱۲۷

۷ هزار کارگر گلستانی ۳ ماه تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند

۷ هزار کارگر گلستانی ۳ ماه تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند
سرپرست کمیته امداد گلستان گفت: هفت هزار خانوار نیازمند مانند کارگران روزمزد و دست‌فروشان را شناسایی کردیم که به مدت سه ماه تحت پوشش کمیته امداد این استان باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، عیسی بابایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 50 درصد از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان سالمند و بیمار هستند که در معرض خطر ویروس کرونا قرار دارند.

وی افزود: در مرحله نخست اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با کرونا یک میلیارد تومان برای 10 هزار خانوار در نظر گرفتیم و در مرحله دوم هم دوهزار بسته بهداشتی توسط گروه‌های جهادی در حال توزیع است.

بابایی ادامه داد: پس از تعطیلات نوروزی 20 هزار بسته بهداشتی برای مددجویان تحت پوشش تهیه و توزیع خواهیم کرد و در مجموع 37 هزار بسته بهداشتی و نقدی تحویل این خانوارها خواهد شد.

سرپرست کمیته امداد گلستان با اشاره به دیگر خدمات گفت: مددجویان می‌توانند از طریق سامانه e.emdad.ir درخواست‌های خود را به صورت غیر حضوری ارائه کنند که همکاران ما در کمتر از 20 روز به این درخواست‌ها رسیدگی خواهند کرد، همچنین مردم نوع دوست استان می‌توانند با ارسال پیامک خالی به سامانه 88707 صدقه پیامکی بدهند.

بابایی افزود: بسیاری از افرادی که به دلیل دریافت تسهیلات اشتغال و دریافت خدمات موردی از تحت پوشش کمیته امداد خارج شدند را قرار است سه ماه دیگر تحت پوشش قرار دهیم.

وی یادآور شد: هفت هزار خانوار نیازمند مانند کارگران روزمزد و دست‌فروشان را هم شناسایی کردیم که به مدت سه ماه تحت پوشش کمیته امداد استان باشند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات