۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵
کد خبر: ۶۴۵۱۴۶

۱۰۱ زندانی در فارس مشمول عفو رهبر معظم انقلاب شدند

۱۰۱ زندانی در فارس مشمول عفو رهبر معظم انقلاب شدند
رئیس‌کل دادگستری فارس با حضور در زندان مرکزی شیراز، آخرین وضعیت آزادی زندانیان مطابق عفو رهبر انقلاب به مناسبت عید مبعث و نوروز را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی با بیان اینکه ۱۳۹ نفر مشمول بندهای عفو اعطایی از سوی مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اند، گفت: در همین راستا زمینه آزادی ۱۰۱ نفر در روزهای پایانی سال ۹۸ فراهم شده است.

وی افزود: پیش از این نیز مطابق بخشنامه ریاست قوه قضائیه بیش از ۶۰ هزار نفر از زندانیان با اعطای مرخصی و تسهیلات قانونی دیگر از زندان آزاد شده بودند.

موسوی ضمن تاکید بر لزوم رعایت بهداشت عمومی و فردی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: کادر اجرایی و مسؤولان زندان همه اقلام بهداشتی مورد نیاز زندانها را تأمین و در اختیار مددجویان قرار دهند.

گفتنی است از آغاز شیوع ویروس کرونا رئیس‌کل دادگستری فارس همچنین مدیرکل زندانهای فارس ضمن رایزنی با مسؤولان بهداشت و درمان، جهت تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز زندانیان، پیگیری و اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس، ضمن بازدید از بندهای مختلف زندان مرکزی شیراز با مددجویان دیدار و آخرین وضعیت آنان را مورد بررسی قرار داد./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات