۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۴۵۱۵۶
آیت‌الله حسینی همدانی تأکید کرد؛

لزوم تولید محتوا برای آموزش سبک زندگی در شرایط کرونا

لزوم تولید محتوا برای آموزش سبک زندگی در شرایط کرونا
جلسه‌ هم‌گرایی نهادهای حوزوی در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا با حضور آیت‌الله حسینی همدانی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، جلسه‌ هم‌گرایی نهادهای حوزوی در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا با حضور آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بر احیای کمیته‌های محلی تأکید کرد و اظهار داشت: باید محور تشکیل و سازمان‌دهی کمیته‌های محلی در مساجد باشد.

وی با تأکید بر توجه و رسیدگی به خانواده‌های مستمندان و افرادی که دچار مشکلات معیشتی شده‌اند، خاطرنشان ساخت: مساجد باید با محوریت امام مسجد به دیدار با خانواده مستمندان رفته و به مشکلاتشان رسیدگی کنند.

امام‌جمعه کرج در بخش دیگری ضمن قدردانی و تشکر از گروه‌های جهادی مدافع سلامت، بیان داشت: کارهای خوبی در حوزه خدمت‌رسانی به مردم انجام‌شده که جای تقدیر و تشکر دارد و باید با انسجام و قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه ضمن قدردانی از طلاب جهادگر البرزی که به یاری غسال‌ها رفتند، گفت: جمعی از طلاب جهادگر البرزی به یاری غسال‌ها رفته و درروند غسل و تدفین شهروندانی که به خاطر بیماری کرونا فوت کرده‌اند در حال مشارکت هستند و مشکلات مربوط به کمبود در این حوزه را مرتفع کردند تا تمامی فوت‌شدگان کرونایی با غسل و کفن دفن شوند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی نباید صرفاً به فضای حقیقی محدود شود، گفت: گروهایی باید در جهت فرهنگ‌سازی، آگاهی و امیدبخشی به جامعه فعالیت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در خاتمه با تأکید بر لزوم تولید محتوا برای آموزش سبک زندگی در شرایط کرونا، عنوان کرد: گروه‌های فرهنگی جهادی می‌بایست نسبت به تولید و انتشار محتواهای مفید در زمینه‌های مختلف ازجمله آموزش سبک زندگی در شرایط کرونا و قرنطینه، آموزش راه‌های پیشگیری، تأکید بر در خانه ماندن، پر کردن اوقات فراغت در خانه همراه با خانواده و امثال‌ذلک اقدام نمایند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات