۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۴۵۳۵۲
سخنگوی دولت خبر داد؛

تعطیلی ادارات و محدودیت کسب و کار‌ها تا ۱۵ فروردین

تعطیلی ادارات و محدودیت کسب و کار‌ها تا ۱۵ فروردین
ربیعی با بیان اینکه تمام پارک ها، بوستان ها و محل‌های تراکم جمعیت تعطیل خواهد شد، تاکید کرد: از مسافران تقاضا می‌شود سفر خود را مدیریت و زودتر به شهرهای خود برگردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، علی ربیعی سخنگوی دولت در رشته توئیتی در مورد تصمیمات دولت در زمینه جلوگیری موج دوم کرونا نوشت: امروز رییس‌جمهور در جلسه دولت، ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان کرونا ، بویژه خانواده کادر بهداشت و درمان، بر اساس گزارش وزیر بهداشت از شیوع بیماری و با توجه به کنترل موج اول وبرای پیشگیری از موج جدید شیوع، ابلاغ کرد سفرهای جدید ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود. 

ربیعی خاطر نشان کرد: از مسافران تقاضا می‌شود سفر خود را مدیریت نموده و زودتر به شهرهای خود برگردند. همچنین با دستور رییس جمهور در جلسه امروز دولت علاوه بر تعطیلی ادارات که روال آن اعلام شده است فعالیت‌ها در حوزه کسب و کار مگر در موارد حساس و روزمره مردم تا پانزدهم فروردین محدود می‌شود.

وی تاکید کرد: هیچ مشکلی درتامین مایحتاج روزانه مردم نیست و تمامی فروشگاه های تامین مایحتاج عمومی ۲۴ ساعته باز خواهند بود. افرادی که براساس طرح غربالگری ابتلای انها به کرونامشخص شده است موظف به تبعیت از دستورات وزارت بهداشت بوده ودر صورت عدم رعایت وحرکت آزادانه موردپیگردقرار خواهند گرفت.

ربیعی اظهار داشت: تمام پارک ها، بوستان ها و محل‌های تراکم جمعیت تعطیل خواهد شد. باید در کنار هم بااعتماد به نظام سلامت وتصمیمات دولت از این مرحله سخت عبور کنیم.این سیاستها بایدبه یک قرارداد اجتماعی بین همه ما تبدیل شود.مشارکت همه هموطنان، سبب کاهش طول دوره بیماری و هزینه‌های انسانی خواهد بود./998/

انتهای پیام/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
نامه حسن روحانی به آمریکا به مناسبت کرونا و تحریم‌ها و پاسخ ترامپ به التماس‌های روحانی، آدم را یاد این بیت می‌اندازد:
اظهار عجز پیش ستمگر ز ابلهی است
اشک کباب موجب طغیان آتش است!
0
0
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
این خنده دار نیست؟ یعنی یک سوم بیان، مردم نمیان؟ بعد اگه این یک سوم بگیرن به دو سوم بقیه بعد تعطیلی منتقل نمیکنن؟ مگه دوره کومون نمیتونه تا ۱۴ روزم باشه، اصلا مگه چند روز دیگه از تعطیلات عید مونده؟
0
0