۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۴۵۳۹۷

ثبت اولین مورد مرگ زیر 18 سال بر اثر کرونا

ثبت اولین مورد مرگ زیر 18 سال بر اثر کرونا
محققان اعلام کرده‌اند با توجه به وقوع این مورد مرگ در یک جوان زیر 18 سال، مطالعات و ارزیابی‌های بیشتری باید از سوی مرکز پیشگیری و درمان بیماری‌های آمریکا صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاري رسا، با وجود آن که پزشکان و محققان اعلام کرده بودند کروناویروس در سنین پایین‌تر قربانی نمی‌گیرد و مبتلایان فقط ناقل هستند، به تازگی یک مورد مرگ و میر فرد زیر 18 سال مبتلا به نوع جدیدی از این ویروس در لس‌آنجلس ثبت شد.

محققان اعلام کرده‌اند با توجه به وقوع این مورد مرگ در یک جوان زیر 18 سال، مطالعات و ارزیابی‌های بیشتری باید از سوی مرکز پیشگیری و درمان بیماری‌های آمریکا صورت گیرد. این قربانی نوجوان، اهل لنکستر بود که بر اثر بروز شوک سپتیکی جان خود را از دست داد. پدر این نوجوان هم به دلیل شغل خود، روزانه ارتباط نزدیکی با مردم داشته و همین امر باعث ابتلای او به ویروس کرونا شده بود.

به گزارش شیکاگوتریبون، با مرگ این نوجوان، محققان اعلام کرده‌اند که ویروس کووید-19 همه سنین را ممکن است مبتلا کند و خانوده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند. در حال حاضر حدود 662 نفر در لس‌آنجلس مبتلا شده‌اند که 42 درصد از آنها بین سنین 18 تا 40 سال و 39 درصد هم بین 41 تا 65 سال هستند./1360/

ارسال نظرات