۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۴۵۴۳۸

راه اندازی خط تولید شیلد در مدرسه امام صادق بهبهان

راه اندازی خط تولید شیلد در مدرسه امام صادق بهبهان
حجت الاسلام بهبهانی از راه اندازی خط تولید شیلد در حوزه علمیه امام صادق (ع) بهبهان برای استفاده کادر درمانی و اداری و خدماتی سطح شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام روح الله بهبهانی، فرمانده بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از راه اندازی خط تولید شیلد برای استفاده کادر درمانی و اداری و خدماتی سطح شهرستان خبر داد و گفت: گروه جهادی حوزه علمیه امام صادق (ع) بهبهان افزون بر گندزدایی، خط تولید شیلد (محافظ صورت) را در دو شیفت صبح ساعت ۸ تا ۱۳ و بعد از ظهر ۱۵ تا ۱۹ دنبال می‌کند.

فرمانده بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) بهبهان با بیان اینکه در هر شیفت ۵ تا ۱۰ طلبه مشغول کار هستند، اظهار داشت: در مدرسه تنها گروه تولید محافظ صورت در شهرستان برای استفاده کادر درمانی و ادارات و بانک‌ها تولید می‌شود؛ البته پس از تأمین نیاز‌های شهرستان در زمینه تولید شیلد، به بخش‌های زیر نظر شهرستان ارسال می‌شود.
                     گفتگو/راه اندازی خط تولید شیلد در مدرسه امام صادق بهبهان
این مقام مسئول با اشاره به همکاری طلاب مدرسه با طلاب و روحانیون حوزه سفیران هدایت اباالفضل امیدیه در ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری عنوان داشت: طلاب و روحانیون حوزه سفیران هدایت اباالفضل امیدیه به تولید ماسک و گندزدایی مشغول هستند، تولید ماسک از سوی خواهران و برادران دنبال می‌شود که در این باره برادران در محیط مدرسه مشغول هستند.

حجت الاسلام بههبانی با بیان اینکه مواد اولیه به خواهران در خانه هایشان تحویل داده شده و پس از جمع آوری و استریلزه توزیع می‌شود، گفت: شهرستان بهبهان با وجود دادستان جوان انقلابی و عدالتخواه در بحث قرنطینه خانگی پیشقدم است، دو هفته پیش از آغاز سال جدید، شهر تعطیل و رفت و آمد منع شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها تعطیل شده و با متخلفان برخورد قضایی می‌شود، گفت: در شهرستان بهبهان، گروه‌های جهادی و شهرداری بسیار قوی و منظم وارد شده و به ضدعفونی و گندزدایی معابر می‌پردازند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات