۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۶۴۵۴۹۷

راه اندازی کارگاه تولید محلول ضدعفونی و البسه بیمارستانی

راه اندازی کارگاه تولید محلول ضدعفونی و البسه بیمارستانی
کارگاه تولید محلول ضدعفونی و کارگاه تولید البسه بیمارستانی، در کانون جهان آرای اهواز افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، کارگاه تولید محلول ضدعفونی و کارگاه تولید البسه بیمارستانی، پیش از صبح امروز در کانون جهان آرای اهواز افتتاح شد.

سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در بازدید از کارگاه با بیان اینکه باید نیازمندی‌های مردم و بیمارستان‌ها در حوزه پیشگیری دنبال شود، اظهار داشت: کارگاه مجتمع جهان آرا برای تولیدات مورد نیاز پیشگیری از کرونا پیش بینی شده است، در این باره خواهران در دو شیفت با ۴۰ چرخ خیاطی به فعالیت پرداخته و لباس مورد نظر پرستاران و پزشکان را تهیه می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه روزانه بیش از صد لباس تهیه و تحویل معاونت بهداشت و درمان می‌شود، افزود: در زمینه تهیه مواد ضدعفونی نیز کارگاه دیگری در کانون جهان آرا آغاز بکار کرده که بسیج جامعه پزشکی استان مواد ضدعفونی کننده را با فرمول تعیین شده وزارت بهداشت و درمان تهیه می‌کند.
                                       پ/راه اندازی کارگاه تولید محلول ضدعفونی و کارگاه تولید البسه بیمارستانی
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در مجتمع جهان آرا چندین کارگاه تهیه ماسک و ضدعفونی فعالیت دارند، ادامه داد: دانشجویان بسیجی در کارگاه دیگری، تهیه محلول الکل با آب را برای ضدعفونی در پیش می‌گیرند، گروه‌های جهادی بسیج و سپاه نیز تحویل ماسک، محلول ضدعفونی و دستکش‌ها را در مناطق خواسته شده انجام می‌دهند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه ضدعفونی اماکن عمومی اهواز و سایر شهرستان‌ها از سوی بسیجیان دنبال می‌شود، ادامه داد: بیماران بهبود یافته برای گذران دوران نقاهت نیازمند ابزار‌های پیشگیری هستند که در این باره نقاهتگاه‌هایی ترتیب داده شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک مردم در قطع زنجیره انتقال کرونا مؤثر است، گفت: به توصیه بهداشت و درمان برای بیماران مزمن، پیران، جانبازان شیمیایی و مناطق محروم تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با نظر بهداشت و درمان، بیمارستان طالقانی سابق اهواز، سوله ورزشی در حوزه بسیج تندگویان و یک مجموعه در راه آهن مهیا شده است تا به عنوان نقاهتگاه پس از گذران دوره بیماری مبتلایان آماده استفاده شود. /۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات