۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۴۵۵۰۱
آیت الله علوی گرگانی:

مردم با رعایت دستورالعمل‌ها در مسیر ریشه کنی کرونا قدم بردارند

مردم با رعایت دستورالعمل‌ها در مسیر ریشه کنی کرونا قدم بردارند
حضرت آیت الله علوی گرگانی در پیامی از زحمات پزشکان و پرستارن تقدیر و بر رعایت مسائل بهداشتی و توصیه‌های مدیران تأکید کرد.

به گراش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی در پیامی از زحمات پزشکان و پرستارن تقدیر و بر رعایت مسائل بهداشتی و توصیه مدیران تأکید کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

شیوع بلای عالمگیر کرونا در هفته های پایانی سال گذشته تا به امروز در ایران عزیز موجب بر هم خوردن نظم طبیعی زندگی مردم شده است.در این شرایط آنچه که بیش از هر چیز خودنمایی میکند مجاهدت و تلاش شبانه روزی پزشکان و پرستاران و مدیران و همکاران آنها همچنین نیروهای جهادی و مردمی است که با بی توجهی به تعطیلات عید نوروز مشغول خدمت می باشند.

اینجانب از مسؤولان و زحمتکشان استان گلستان مخصوصا قرارگاه مردمی مدافعین سلامت ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و تمامی پزشکان و پرستاران، استاندار محترم و همکاران ایشان، شهردار محترم گرگان و شهرهای دیگر استان و همکاران آنها، سپاه نینوا و بسیج و سایر ارگانها وتمامی نیروهای جهادی و مردمی که مخلصانه و با تلاشی خستگی ناپذیر در صدد کمک به مردم استان هستند تشکر وافر دارم.

لازم است عموم مردم بهتر از گذشته به توصیه ها و نصایح پزشکان توجه کرده و با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و دستورات مقامات مسئول در ریشه کن کردن این بلیه کمک کنند.

همچنین توسل به اهل بیت علیهم السلام و تضرع به درگاه پروردگار و خضوع و خشوع دائمی در مقابل خداوند در ایام ماه شعبان موجب رفع هر چه سریعتر این بلیه و فرج برای امت اسلامی خواهد شد که امید است فراموش نگردد./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
خدا ایشان را حفظ کند. از بیاناتشان استفاده کردیم.
0
0