۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۶۴۵۵۸۶
وزیر صمت:

مردم به هیچ وجه نگران کمبود اقلام مورد نیاز خود نباشند

مردم به هیچ وجه نگران کمبود اقلام مورد نیاز خود نباشند
وزیر صنعت، معدن و تجارت از ذخایر اقلام کالایی و مایحتاج عمومی در کشور خبر داد و گفت: مردم به هیچ وجه نگران کمبود اقلام غذایی مورد نیاز خود نباشند.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیات دولت و در گفتگو با خبرنگاران از ذخایر اقلام کالایی و مایحتاج عمومی در کشور خبر داد و گفت: مردم به هیچ وجه نگران کمبود اقلام غذایی مورد نیاز خود نباشد؛ چرا که ذخایر کالایی به حد کافی بوده و هست.

رحمانی تصریح کرد: چون سال گذشته تولید کشور رونق خوبی داشت و در این ایام که واحدهای تولید کننده اقلام ضروری و همچنین بهداشتی مورد نیاز مردم به صورت شبانه روزی فعال هستند؛ لذا در تامین کالا هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: با تمهیدات اتحاذ شده واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام ضروری مردم، همچون فروشگاه های مواد غذایی، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها و...، هیچگونه محدودیت فعالیتی نخواهند داشت و دایر خواهند بود.

رحمانی اجرای طرح اعمال محدودیت فعالیت صنوف غیر ضرور را گامی مثبت در کنترل، شیوع و انتقال بیماری کرونا در سطح کشور دانست و از واحدهای صنفی موجود در سطح کشور خواست تا همکاری لازم را با مسئولان ذیربط داشته باشند./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات