۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۶۴۵۵۹۴
امام جمعه رامسر:

وحدت مردم و مسؤولان در مقابله با ویروس کرونا مثال زدنی است

وحدت مردم و مسؤولان در مقابله با ویروس کرونا مثال زدنی است
حجت الاسلام تقی پور، وحدت و همبستگی امروز مردم و مسؤولان در مقابله با ویروس کرونا را بسیار مثال زدنی توصیف کرد و آن را عامل پیشرفت کشور در همه عرصه ها دانست.
حجت الاسلام حسین تقی پور، امام جمعه رامسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با انتقاد از احتکار کنندگان اقلام مورد نیاز مردم برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: کسانی که در این شرایط دست به چنین اعمال نادرستی می زنند، خیانت بزرگی را در حق این مردم مرتکب می شوند.
 
وی با بیان این که این روزها همه بخش های کشور در حال مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند، افزود: در چنین شرایطی همکاری، همدلی، کمک به همنوع و پرهیز از احتکار و گران فروشی باید به شدت مورد توجه قرار گیرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشور برای برون رفت از وضع فعلی نیازمند عزم ملی در همه بخش ها است، خاطرنشان کرد: اگر مردم و مسؤولان برای مقابله با این بیماری همدل و یکصدا حرکت کنند به طور حتم شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس از کشورمان خواهیم بود.
 
حجت الاسلام تقی پور، تلاش های شبانه روزی کادر درمانی و پزشکی کشور در مقابله با ویروس کرونا را مثال زدنی دانست و تصریح کرد: همتی که امروز در میان مردم و مسؤولان برای مقابله با این بیماری در کشورمان وجود دارد به طور حتم به شکست و ریشه کن شدن آن منجر خواهد شد.
 
وی با اشاره به این که این روزها بار دیگر صحنه های ارزشمندی از وحدت، همبستگی و نوع دوستی مردم برای مقابله با ویروس کرونا را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در چهل سال اخیر همواره با وحدت و همبستگی توانستند سختی ها و مشکلات بسیاری را پشت سر بگذارند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که این روزها نیز با همبستگی و مقاومت مردم و مسؤولان سپری خواهد شد، بیان داشت: علیرغم همه توطئه ها و تلاش های دشمنان علیه کشورمان، اما ملت بزرگ ایران هیچ گاه ناامید نخواهند شد و با قدرت مسیر خود را ادامه خواهند داد.
 
حجت الاسلام تقی پور با تأکید براین که مردم به توصیه های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند، گفت: در این روزها که شاهد تلاش و مجاهدت همه جانبه بخش های بهداشت و درمان کشور برای مقابله با ویروس کرونا هستیم، مردم فهیم کشورمان نیز باید به توصیه های بهداشتی بیشتر از گذشته پایبند باشند.
 
وی با اشاره به این که دیدوبازدید در این روزها بسیار خطرناک خواهد بود، افزود: صله ارحام به صورت تلفنی صورت پذیرد و از رفت و آمد های غیر ضروری در شهرها نیز به شدت پرهیز شود.
 
امام جمعه رامسر با بیان این که بسیاری از پرستاران و کادر پزشکی و درمانی ما هفته ها است که به دلیل حجم بالای کار در مراکز درمانی نتوانستند در کنار خانواده های خود قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: باید با ماندن در خانه از شیوع بیشتر این ویروس در کشورمان جلوگیری کنیم.
 
حجت الاسلام تقی پور با بیان این که روزهای سختی بر کسبه و بازار می گذرد اما به دلیل سلامت جامعه دست از کار کشیده اند، گفت: با همکاری مردم و ماندن در خانه به زودی این بیماری را شکست خواهیم داد و دوباره تلاش و نشاط و سرزندگی به ایران اسلامی باز خواهد گشت./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات