۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۶۴۵۵۹۵

تقدیر حجت‌الاسلام شیرازی از تلاش‌های ارتش و سپاه در مقابله با کرونا

تقدیر حجت‌الاسلام شیرازی از تلاش‌های ارتش و سپاه در مقابله با کرونا
حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی در پیام‌های جداگانه‌ای از خدمات و زحمات ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در پیام های جداگانه ای از خدمات و زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به امیر موسوی به شرح ذیل است: 

برادر عزیز امیر سرلشکر موسوی ؛ فرمانده محترم  ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخشیدن نیروهای فداکار و قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در میدان مبارزه با کرونا و خدمت رسانی به ملت غیور و صادق جمهوری اسلامی ایران ، برگ زرین دیگری از دفتر تلاش خالصانه پرسنل ارتش است ؛ که امید به آینده را رونق می بخشد و پیوند بین مردم و ارتش عزیز را مستحکم می سازد.

اینجانب این حماسه آفرینی بزرگ و فراموش ناشدنی را به شما و تمامی پرسنل شجاع و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می نمایم و دوام عمر تان را از ایزد یکتا و خداوند مهربان و کریم خواستارم .

علی شیرازی
نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس

همچنین متن پیام به سردار سلامی به شرح ذیل است: 

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخشش سپاه پاسداران در میدان دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی و بازدارندگی شیوع ویروس کرونا و حمایت جدی از ملت رشید ایران اسلامی در این میدان و پشتیبانی از آسیب دیدگان از سیل ، یکبار دیگر عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در نگاه مردم رونق بخشید.

اینجانب وظیفه خود می دانم ازاین حماسه شگرف و جانبازی پرسنل سپاه ؛ خصوصا تلاش شبانه روزی کادر پزشکی ، تحت فرماندهی هوشمندانه شما تقدیر و تشکر کنم .در آستانه روز پاسدار ، ضمن تبریک آن روز و سالروز تولد حضرت سیدالشهدا علیه السلام ، شکوه حماسه پاسداران را به جنابعالی و تمامی رزمندگان این میدان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و بقاء عمرتان را از خداوند عزیز خواستارم.

علی شیرازی؛ نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس/998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
میدونستید آمریکا به خاطر احتمال جنگ با شوروی "سولفید کادمیوم" رو با هواپیما رو شهرای "سنت‌لوئیس" و "مینیاپولیس" پاشیده؛ چون این شهرها از نظر زمین، آب‌وهوا و جمعیت شبیه مسکو بودن؟!
برای تست سلاح بیولوژیکیش سم رو سر مردمش ریخته!

هنوز فکر میکنید احتمال نداره کرونا کار آمریکا باشه؟!
0
0