۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۴۵۷۴۲
علی علیزاده در توئیتر نوشت:

ابتلای بوریس جانسون به کرونا، بی‌بی‌سی را بی آبرو کرد

ابتلای بوریس جانسون به کرونا، بی‌بی‌سی را بی آبرو کرد
علی علیزاده، کارشناس سیاسی مقیم خارج ابتلای بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به کرونا را یک رسوایی بزرگ برای این دستگاه استعماری انگلیس دانست.

به گزارش خبرگزاري رسا، بی بی سی، این رسانه خبری دروغین استعمار پیر از روز نخست تاسیس خود ثابت کرد که از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به ایران و ایرانی فروگذار نکرده است. انتشار خبر‌های دروغ، سیاه نمایی و کارشناسی‌های یکطرفه و مغرضانه از ابزار‌های این رسانه استعماری برای ضربه زدن به کشور ما بوده است.

همین حدود یک ماه پیش بود که پس از ابتلا تعدادی از مقامات کشورمان به کرونا این رسانه دروغین با پروپاگاندای استعماری خود تلاش کرد تا با ارائه تحلیل‌ی مغرضانه و نادرست به ایرانیان القا کند که ابتلا مقامات ایرانی به کرونا ناشی از پنهانکاری آن‌ها بوده است. این در حالی است که حالا خبر ابتلا چارلز، پسر ارشد ملکه انگلیس و همچنین بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به کرونا رسانه‌ای شده است.

حسین علیزاده، کارشناس سیاسی مقیم خارج با اشاره به این موضوع در توئیتی نوشت: «یکماه پیش بی‌بی‌سی فارسی و حسین باستانی دلیل ابتلای سیاستمداران ایرانی به کرونا را پنهانکاری و دروغگویی استثنایی جمهوری اسلامی اعلام کردند. حالا امروز تست کرونای بوریس جانسون مثبت اعلام شد. هیچ چیز مثل کرونا پروپاگاندای استعماری بی‌بی‌سی فارسی را رسوا و بی‌آبرو نکرد.»

ابتلا بوریس جانسون به کرونا، بی بی سی را بی آبرو کرد/1360/

ارسال نظرات